با نصب پل های عابر پیاده در دو محور پرتردد شمال تهران، جابه جایی شهروندان در عرض بلوار 35 متری شهید اندرزگو و بلوار دانشجو ایمن سازی می شود.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دو پل مذکور با توجه به نیاز سنجی و بررسی های انجام شده در خصوص آمار تردد عابرین در محورهای بلوار 35 متری شهید اندرزگو حدفاصل خیابان بوعلی و بلوار شهید کاوه و همچنین بلوار دانشجو مقابل دانشکده دندانپزشکی و خیابان کودکیار نصب می شود.
 
 به گفته وی به دلیل حجم بالای ترددها در محدوه بلوار دانشجو و دانشگاه شهید بهشتی آمار وضعیت تردد عابرین در حال بررسی است که در صورت امکان این پل به صورت مکانیزه راه اندازی شود.
 
وی افزود: با اتمام این دو پل، تعداد46 پل عابر پیاده معمولی و مکانیزه در معابر شهری شمال تهران نصب شده است که  5 عدد پل مکانیزه و39 پل معمولی هستند.
 
شایان ذکر است عرشه های پل قیطریه به طول35 متر و دارای 2 پلکان ورودی و خروجی در دوانتها و پل بلوار دانشجو از نوع تیر ورق با طول عرشه 45 متر است که در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک قرار دارد. /ل

برچسب ها: ایمن ، حرکت ، پیاده ، محور ، تردد ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار