ثبت نام بیش از 270 هزار نفر در جشنواره شکوفا

تاکنون بیش از 270 هزار نفر شهروند تهرانی در جشنواره شکوفا به منظور افزایش آگاهی های خود در زمینه فناوری اطلاعات ثبت نام کرده اند.

دکتر علی اکبر جلالی دبیر علمی بخش مهارت های رایانه ای جشنواره شکوفا با اشاره به این که بسیاری از افراد دسترسی به گوشی های همراه هوشمند دارند اما به دلیل عدم آموزش های لازم از آن برای دسترسی به اینترنت استفاده نمی کنند به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری تهران به منظور آموزش عمومی افراد در زمینه فناوری اطلاعات اقدام به برگزاری جشنواره شکوفا نموده است که هم اکنون در 374 خانه فناوری اطلاعات در 22 منطقه تهران آغاز شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد.

وی افزود: افراد با شرکت در بخش مهارت های رایانه ای می توانند آگاهی های لازم برای استفاده روزمره از اینترنت و سایر خدمات فناوری اطلاعات را به دست آورند.

دکتر جلالی با اشاره به این که تمامی افرادی که سواد خواندن و نوشتن را دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی Shokofa.Mytehran.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام در امتحانی که برای گروه های مختلف سنی برگزار می شود شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در مجموع میزان شناخت مردم در کشور نسبت به فناوری اطلاعات و مزایای آن بسیار بالا رفته اما زیر ساخت های موجود پاسخگوی نیاز ها نیست./ع2
برچسب ها: اینترنت ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار