هافبك سابق تيم فوتبال استقلال گفت: بازگشت فرهاد مجيدي خبر بسيار خوبي براي استقلال و هواداران اين تيم بزرگ است.

مجيد نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازگشت فرهاد مجيدي خبر بسيار خوبي براي استقلال و هواداران اين تيم بود. حضور مجيدي به لحاظ روحي و رواني تيم را در شرايط مطلوبي قرار مي دهد تا مشكلات استقلال حل شود به شرطي كه فرهاد به آمادگي لازم رسيده باشد چون او مدتها تمرين نداشته و با توجه به شرايط سني كه دارد، بايد تمرينات منظمي داشته باشد تا در آمادگي مطلوب قرار بگيرد.

وي افزود: اگر شرايط بدني فرهاد مجيدي مثل نيم فصل اول سال قبل باشد، خيلي از مشكلات استقلال را مي تواند حل كند و در غير اينصورت حيف است كه مجيدي خراب شود چون به او علاقه دارم و بازيكن محبوبي است و هواداران هم دوست دارند كه هميشه فرهاد مجيدي را در اوج ببينند.

هافبك سابق تيم فوتبال استقلال  گفت: چند ماه قبل فرهاد مجيدي نامه اي نوشت و از فوتبال خداحافظي كرد. فكر مي كنم آن نامه را بر اثر فشارهايي كه به او وارد شده بود، نوشته بود چون در راه بازگشت به استقلال در شروع فصل مشكلاتي داشت. در آن مقطع مجيدي عجولانه رفتار كرد و منطقي با موضوع برخورد نكرد. اگر فرهاد تصميم قطعي گرفته بود و برنمي گشت خيلي بهتر بود اما آن زمان احساسي با مسائل برخورد كرد و آن نامه را نوشت.

نامجو مطلق اظهار داشت: شنيده ام كه ديروز و در تمرين استقلال گفته اند كه هركسي مجيدي را تشويق كند، از كمپ استقلال خارج شود. اين مسائل اتفاقات خوبي براي استقلال نيست چون هدف اول و آخر بايد موفقيت تيم استقلال باشد. اين جناح بندهاي نبايد در تيم بزرگ و مردمي استقلال به وجود بيايد چون همه كساني كه در استقلال بوده اند به اين تيم خدمت كرده اند و استقلال هم به همه بازيكنانش خدمت كرده است.

وي در ادامه افزود: فكر مي كنم اسطوره هايي مثل مرحوم ناصر حجازي آنقدر بزرگ و مردمي هستند و در قلب مردم جاي گرفته اند كه به خاطر حجازي نبايد به يك اسطوره ديگر مثل فرهاد مجيدي بي احترامي كرد. هدف ما بايد موفقيت و سربلندي استقلال باشد، خيلي از اسطوره ها آمدند و رفتند اما استقلال هميشه بوده و هست.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال افزود: اتفاقات اخير اين تيم بايد مديريت شود تا در مسير درست هدايت شوند. حضور فرهاد مجيدي هم به لحاظ روحي و رواني و هم به لحاظ فني مي تواند به استقلال كمك كند به شرطي كه فضا آرام باشد و تمركز تيمي بر هم نريزد در چنين شرايطي همه بايد آرامش خودشان را حفظ كنند تا استقلال موفق شود. به نظر من استقلال با جذب بازيكنان جديد به تيم خوب و كاملي تبديل شده و حيف است كه اين مجموعه از حاشيه ها لطمه بخورد و نتواند موفق شود.

نامجومطلق در پايان گفت: حاشيه هميشه براي تيم هاي بزرگ مشكل ساز شده است. الان هم حاشيه هايي در اطراف استقلال وجود دارد اما به اينکه بايد چطور با مسائل و حواشي برخورد شود، بستگي دارد و مسئولان و كادر فني چطور واكنشي نشان دهند تا حاشيه جديد به وجود نيايد و استقلال در آرامش و تمركز كامل به كارش ادامه دهد./مح

 

برچسب ها: هافبک ، سابق ، تیم فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار