سومین همایش ملی سازه و فولاد با موضوع کاربرد فولادهای پر استحکام در صنعت سازه از امروز 4 دیماه در سالن همایش های هتل المپیک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا رضاییان دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه گفت: انتخاب چهره برجسته در حوزه فولاد از جمله برنامه های این همایش است و از حدود 50 چهره برجسته ای که به این همایش معرفی شدند فردا و در مراسم اختتامیه 10 نفر تقدیر خواهند شد.

رضاییان افزود: برای دومین سال در این همایش، پایان نامه برتر در حوزه فولاد انتخاب و از پدید آورنده آن تقدیر می شود.

وی اضافه کرد: برای کسانی هم که مقاله آنها در این همایش پذیرفته شده است با هماهنگی وزارت علوم رتبه علمی و پژوهشی صادر خواهد شد.

رضاییان گفت: 250 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال که از این تعداد 212 چکیده مقاله پذیرفته شد و از 146 اصل مقاله ارسالی به دبیرخانه ، 125 مقاله چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته شبیه سازی سازه ها از اقدامات انجمن سازه های فولادی در فاصله برگزاری همایش دوم و سوم سازه و فولاد بوده است از تشکیل کمیته تحقیق و توسعه پیچ و مهره با حضور خبرگان صنعت و دانشگاه و نیز نهادهایی مانند سازمان استاندارد ، وزارت راه و شهرسازی و کارخانه های سازنده پیچ در یک ماه اخیر خبر داد.

رضاییان برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی سازه ها و دومین مسابقه پل فولادی را از جمله اقدامات انجمن سازه های فولادی ایران بیان کرد.

وی گفت: در سومین همایش ملی سازه و فولاد چهار کارگاه آموزشی آشنایی با فرآیند تولید ورق به منظور مصرف در سازه های فولادی ال اس اف ، کارگاه آموزشی الزامات تکمیلی مقاومت به زلزله در جوشکاری ساختمان ، کارگاه استاندارد ملی ، بین المللی ایزو 3834 و کارگاه آموزشی مواد پوششی ضد حریق برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از تجهیزات تولید سازه و نیز دستاوردهای جدید در حوزه سازه و فولاد برپاست./عب
برچسب ها: سازه ، فولاد ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار