ارتش سوريه در مبارزه با تروريست ها در حلب پيشرفت هاي زيادي داشته است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ نيروهاي ارتش سوريه پيشرفت هاي زيادي در بخش قديمي حلب داشته است و شمار زيادي از افراد مسلح از اين منطقه گريختند.

نيروهاي ارتش سوريه در حال پاکسازي شهر داريا در ريف دمشق از لوث تروريست ها و بازگرداندن امنيت به اين منطقه هستند .  ارتش سوريه با گروهي از تروريست ها در اين شهر درگير شد و ضمن به قتل رساندن تعدادي از آنها ، مقادير زيادي سلاح نيز از آنها مصادره کرد .

در ميان اجساد تروريستها ، جسد تروريستهاي مشهوري چون  خالد هرکل ، طلال ابوساره ،عبدالامام محمد کوکاش ،عمر طالب و زهير عثمان به چشم مي خورد .اين درحالي است که دو گروه ترويست به نامهاي لواء الاسلام و  لواء الدراع  بر سر تقسيم اموال عمومي  سرقت کرده با يکديگر دچار اختلاف و درگيري مسلحانه  شدند . اين درگيريها منجر به کشته شدن تعدادي از تروريست ها در مزارع دوما در ريف دمشق شد .

شبکه تلويزيوني سوريه تصاويري از خرابکاري هاي تروريست ها در اين منطقه را به تصوير کشيد و گفت : قتل ، ويراني و تخريب ، ادبيات و زبان تروريستها است که قصد دارند با کينه توزي شهرهاي اميد و آرزو را به ويراني و هرج و مرج تبديل کنند .تروريستها با خرابکاريهاي گسترده در شهر داريا  و آسيب زدن به بيت المال و اموال مردم چهره اين شهر را دگرگون کرده اند . ارتش سوريه در عملياتي به پيگرد تروريستها در داريا پرداخت و طي درگيري با گروهي از آنان در ميدان الزيتون همگي آنان را به قتل رساند .

خبرنگار شبکه سوريه گفت : تروريستها با هيچ کس تعارف و مسامحه ندارند و آرزوهاي دانش آموزان سوري را با انتشار تروريسم و کينه خود در امکان علمي و معرفت  نابود مي کنند .  ارتش سوريه در عمليات خود در داريا  مقادير زيادي مواد منفجره کشف کرد .

برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار