نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در مجلس اصولگرایان در دو گروه و فراکسیون فعالیت می‌کنند که امیدواریم برای ریاست جمهوری به وحدت و اجماع حداکثری برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی افزود: هر چند اظهار نظر در مورد آرایش انتخاباتی زود است اما آنچه که در شرایط فعلی می‌توان به جرأت به موفقیت آنها اذعان کرد تلاش اصولگرایان معتدلی است که سعی می‌کنند در انتخابات آینده با محوریت سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور موفق عمل کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در وضعیت فعلی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و جواب دادن به دشمنان نظام ما باید وحدت رویه و مشارکت حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری جز هدف‌گذاری‌های اصلی قرار دهیم.

وی افزود: همه آنهایی که به نظام، قانون اساسی و آرمان‌های گرانسنگ حضرت امام و مقام معظم رهبری و استقلال این کشور پایبند هستند باید برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

موسوی در ادامه گفت: همه باید با در نظر گرفتن وضعیت فعلی گزینه‌ای توانمند و ولایتمدار را انتخاب کنیم و فراکسیون در راستای این کلیات انتخاباتی تلاش می‌کنند تا از کاندیدایی برجسته و شایسته حمایت کنند.

وی افزود: البتهباید مصلحت نظام و کشور را در نظر گرفته و ارتباط ایران با کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه را با حفظ ارزش‌ها مدنظر قرار داد و با این چهارچوب اصولگرایی باید توان بالقوه خود را تبدیل به بالفعل کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در مجلس اصولگرایان در دو گروه و فراکسیون فعالیت می‌کنند که البته هدف آنها یکی است اما با دیدگاه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و نباید احساس کنیم که دو شقه شدن آنها به ضرر اصولگرایان است.

موسوی افزود: در وضعیتی که اصلاح‌طلبان قرار دارند شاید بیش از یک نفر را برای کاندیداتوری روانه میدان نکنند که امیدواریم اصولگرایان نیز به وحدت و اجماع حداکثری برسند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.