رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ این کشور نمایشی از اعلام وفاداری به ارزش‌های اسلامی و انقلاب دین‌مدار در این کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری‌بنه خلخال در آستانه گرامیداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت افزود: مردم وفادار ایران در سه دهه گذشته و در مقاطع مختلف به ویژه 9 دی 88 به همه مستکبران و مدافعان جبهه کفر و باطل نشان دادند که این ملت از راه رفته خود باز نمی‌گردد و آنها بیهوده بر طبل غلبه بر این ملت و سرزمین می‌کوبند.

وی ماهیت 9دی ماه را ماهیت دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل آن یاد کرد و گفت: ما امروز در سنگری قرار گرفتیم که باید مدافع دستاوردهای انقلاب در شرایط حساس کنونی باشیم و اجازه ندهیم جبهه کفر با شیطنت‌های مختلف سرمایه‌های عظیم ما را خدشه‌دار کرده و یا بخواهد این سرمایه‌ها را زیر سئوال ببرد.

جعفری‌بنه از زنده نگه داشتن این حماسه تاریخی به عنوان احیای باورهای راستین انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: 9 دی تابلوی همیشه ماندگار دلبستگی و علاقه وافر امت به رهبری خود در طول تاریخ و قروناست و دشمنان نیز به خوبی می‌دانند که در این حرکت خود با بن‌بست و شکست روبه‌رو می‌شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مردم ما امروز پرتوان‌تر از سال 57 در صحنه صیانت از این انقلاب آماده جان دادن و ایثار و گذشت هستند و دشمنان ما به خوبی فهمیده‌اند که اراده این ملت را نمی‌توانند به این سادگی‌ها بشکنند و یا بخواهند در این مسیر اخلال ایجاد کنند.

جعفری‌بنه افزود:‌ حضور میلیونی مردم در حماسه تاریخی 9 دی که در دفاع از مقدسات اسلامی و حماسه عاشورا نشأت گرفته از دین‌باوری ملتی بود که به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که نمی‌توانند پیوند وفاداری و علاقه این ملت به انقلاب و ارزش‌ها را بشکنند.

وی از حماسه 9 دی به عنوان دستاورد عظیم انقلاب و یادگار بر جای مانده امام و شهدا یاد کرد و گفت: ملت ایران با لبیک به ندای ولی و رهبر خود در 9 دی چنان در صحنه حاضر شدند که برای همیشه آمریکا و ایادی خارجی از این ملت تودهنی بزرگی را خوردند/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، دی ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.