دبير تشکيلات جامعه اسلامي دانشگاه تهران گفت: در فرآیند اقتصاد مقاومتی بايد مردمی کردن اقتصاد را رواج دهیم چرا که مردم در امور اقتصادی، نقش محوری را ایفا مي‌کنند.

ابوذر قاسمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره  تبيين سبک زندگی اسلامي و ارتباط مستقيم آن  با  اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و پیرو آن سبک زندگی، از  مباحثی است که می‌تواند جامعه را از مشکلات و مسائل اقتصادی  رهايي بخشد كه نقش سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در رفع اين مشکلات بسیار حائز اهمیت است.
 
وی  به یکی از راهکارهای موجود برای مقابله با بحران‌هاي اقتصادی در جامعه اشاره کرد وگفت: در فرآیند اقتصاد مقاومتی بايد مردمی کردن اقتصاد را رواج دهیم كه البته خود مردم در امور اقتصادی نقش محوری را ایفا مي‌کنند.
 
قاسمي با تاکید به خود اتکایی  در اقتصاد کشور افزود: افراد جامعه بايد به شکل مناسب از موقعيت‌هاي موجود استفاده کنند که  این امر باید از طریق راهنمایی افراد متخصص صورت گیرد تا از این طريق، اشتغال‌زایی و توسعه  برای مردم به ویژه در نواحی محروم کشور ایجاد شود.

دبير تشکيلات جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران در پايان خاطرنشان کرد: پرهیز  خانواده‌ها  از اسراف و فرهنگ تجمل‌زدگی امري ضروري در تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب مي‌شود. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، محوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار