رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

مهلت ثبت نام ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی تا 11 دی ماه/ هدف ما برگزاری انتخابات سالم است

نخستین جلسه هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی به منظور تعیین محل انتخابات و محل ثبت نام از متقاضیان و بررسی فرم ثبت نام در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر باقر لاریجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس هیئت اجرایی شهر تهران  در حاشیه بازدید از بیمارستان بهارلو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  نحوه اطلاع رسانی برای شرکت در انتخابات بسیار اهمیت دارد  .

وی تصریح کرد: لازم است از طریق چاپ پوستر ، بنر و نصب آن در بیمارستان ها ، وزارت بهداشت و دانشگاه ها اطلاع رسانی کنیم.

وی اظهار داشت: در تهران از دو روز آتی پزشکانی که واجد شرایط هستند می تواند ثبت نام کنند و تا دوشنبه هفته آینده جهت ثبت نام فرصت دارند.

وی افزود: پس از ثبت کاندیداها ارزیابی بر روی متقاضیان آغاز می شود و پس از تایید هیئت نظارت اسامی مشخص خواهد شد.

وی ادامه دادم: متقاضیان در صورت اعتراض می توانند به هیئت نظارت مرکزی اعتراضات خود را اعلام کنند.

لاریجانی یادآور شد: محل ثبت نام متقاضیان موزه تاریخ علوم پزشکی کشور است و محل برگزاری انتخابات در کنار تالار رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پردیس همت این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص نظارت بر رای گیری گفت: آنچه مهم است رای پزشکان و گروه های پزشکی است که افراد را برای هیئت مدیره تهران انتخاب می کند و در نهایت اعضای هیئت مدیره مرکزی انتخاب می شوند و آن ها نیز رئیس کل نظام پزشکی را انتخاب می کنند.

لاریجانی خاطر نشان کرد: در تهران تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران که مجری این طرح می باشد این است که با کنترل کامل یک انتخابات سالم صورت پذیرد .

وی اذعان داشت: تعداد کاندیداهای پزشکی 12 نفر است و تعدادی از دندانپزشکان و دارو سازان  و گروه های مامایی هم می توانند به عنوان کاندیدا انتخاب شوند.

شایان ذکر است داوطلبین از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر و از روز 5 تا 11 دی فرصت دارند تا در ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی ثبت نام کنند ./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار