تركماني در خصوص شباهت اسم فيلمنامه اش با فيلمنامه ديگري با نام "شرتي، پرتي ها" اظهار داشت: فيلمنامه "شرتي و شپرتي" در دفتر حقوقي وزارت ارشاد به ثبت رسيده و فقط اين دو فيلمنامه شباهت اسمي دارند.

نادره تركماني كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلمنامه "شرتي و شپرتي" گفت: امروز خبري مبني بر ثبت فيلمنامه "شرتي و پرتي ها" منتشر شده كه بايد بگويم فقط نام فيلمنامه هايمان قدري با هم شباهت اسمي دارند.
وي افزود: قصه "شرتي و شپرتي" يك افسانه است كه برگرفته از كتاب افسانه هاي موجودات افسانه اي است كه همسرم آن را به نگارش درآورده است.
تركماني تصريح كرد: فيلمنامه "شرتي و شپرتي" در تاريخ 12 آذر سال 91 به شماره 6156 در دفتر حقوقي وزارت ارشاد به ثبت رسيده است و افسانه ها ممكن است اسامي مشترك داشته باشند.
كارگردان فيلم سينمايي "گرداله و عمه غوله" ادامه داد: زماني كه من فيلمنامه را براي ثبت ارائه كردم چيزي در خصوص اينكه فيلمنامه ديگري با اين نام به ثبت رسيده به من اعلام نشده است.
تركماني اظهار داشت: "شرتي شپرتي" كاري تمام عروسكي است كه به زودي ساخت اين فيلم كليد خواهد خورد.
اين كارگردان در خصوص فيلم سينمايي "گرداله و عمه غوله" خاطرنشان كرد: يك نسخه از اين فيلم براي بازبيني به دفتر سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر ارسال شد تا پس از شركت در بيست و ششمين جشنواره كودك و نوجوان اصفهان، اين بار در جشنواره فيلم فجر به نمايش درآيد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار