استاندار اردبیل گفت: اشرافیت شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شناسایی نیازها‌، مشکلات و مسائل منطقه ضروری و حلال بسیاری از چالش‌هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد با بیان اینکه شوراهای اسلامی از سوی مردم منتخب می‌شوند ونمونه عینی و واقعی واگذاری امور به مردم هستند، اظهار داشت: مردم با انتخاب آگاهانه نماینده خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا توانسته‌اند در توسعه آبادانی و عمرانی منطقه خود سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه دوره کارآیی و اثربخشی شوراهای اسلامی استان در دور سوم در مقایسه با دوره‌های قبل ارتقا یافته و در جلب رضایت‌مندی مردم از اثر‌بخشی بیشتری برخوردار بوده و در مدیریت شهری نقش مثبت و سازنده‌ای ایفا کرده، یادآور شد: با روی کار آمدن شوراهای اسلامی و مشارکت خود مردم در آبادانی و کارهای عمرانی منطقه، شاهد کاهش تصدی‌گری دولتی و افزایش توانمندی و کارآیی پارلمان‌های محلی بوده‌ایم.

استاندار اردبیل گفت: شوراهای اسلامی از مسایل و مشکلات منطقه و اولویت‌های اساسی شهر و روستاها بهتر آشنایی دارند و با برنامه‌ریزی صحیح و دخالت دادن خود مردم در تصمیم‌گیری‌ها باعث پیشرفت و آبادانی منطقه می‌شوند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.