سه کاراته‌کای قمی به تیم ملی اعزامی کاراته کشورمان به رقابت‌های قهرمانی بازی‌های کشورهای اسلامی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بعد از نتایج بسیار خوبی که کاراته‌کاهای قمی در مسابقات کاراته وان، قهرمانی آسیا ازبکستان و پیکارهای جهانی فرانسه کسب کردند اکنون سه ملی پوش کاراته قم شانس اعزام به رقابت‌های بازی‌های کشورهای اسلامی را به دست آورده‌اند.

فدراسیون کاراته برای حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سه کاراته‌کای قمی را نیز دعوت کرد که یک نفر آنها محمد شایگان ملی پوش سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان است که در وزن منهای 55 کیلوگرم در این اردو حضور دارد و بعد از افتخارآفرینی در این دو رده سنی حالا به موفقیت در رده سنی بزرگسالان چشم دوخته است.

شایگان در سال 2010 در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در کشور هنگ کنگ و همچنین در سال 2011 در جریان پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در شهر گوانگ‌ژو چین با شایستگی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای آسیا شده است.

محمد هادی داودآبادی و ناصر نجفی نیز دو نماینده قم در وزن منهای 75 کیلوگرم انتخابی تیم ملی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی هستند داودآبادی تیر ماه امسال در لیگ جهانی کاراته در اندونزی مدال نقره و ناصر نجفی در همان مسابقات در کومیته تیمی با تیم کشورمان سوم شد و برنز گرفتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.