عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس از نشست سه جانبه دولت، مجلس و ایثارگران براي رفع ایرادات لایحه خدمات رسانی به ایثارگران خبر داد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به تصویب لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: این مصوبه توفیقی براي جامعه ایثارگری کشورمان بود که پس از 7 سال به بار نشست.

وی افزود: لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نظام از اواسط تابستان 84 مطرح شده بود که اختلاف نظر مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان قانون اساسی را به دنبال داشت و نهایتا در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهايي رسید.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس خاطرنشان کرد: بند دوم مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح می‌کند قوانینی که از سال 86 در مورد ایثارگران به تصویب رسیده است، به قوت خود باقی مي‌ماند و این یک نقطه قوت براي مصوبه مجمع به شمار می‌رود.

رحماندوست در ادامه از تشکیل جلسه سه جانبه دولت،‌ مجلس و ایثارگران خبر داد و گفت: لایحه جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با ایراداتی همراه است که در نشستی با حضور دولت، مجلس و ایثارگران برطرف خواهد شد.

گفتنی است؛ لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از 7 سال، در جلسه علنی روز شنبه (سوم دی ماه سال جاری) مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید. پيشتر این لایحه به دلیل اختلاف نظر مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به مجمع تشخیص ارجاع داده شده بود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: لایحه ، ایثارگران ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار