مديرعامل شرکت عمران شهر جديد پرديس درباره هرگونه خريد و فروش غيرقانوني امتياز مسکن مهر هشدار داد و گفت: هرگونه خريد و فروش باعث لغو امتياز آن خواهد شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت در مصاحبه با راديو اقتصاد افزود: خريد و فروش امتياز مسکن مهر تابع شرايط خاص و ميان واجدان شرايط مسکن مهر است و فروش آن به افراد ديگر در بنگاه هاي مشاور املاک و مسکن غيرقانوني است و با هر موردي که مشاهده شود برخورد و امتياز مسکن مهر را حذف خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه واجدان شرايط هم نيازي ندارند وارد اين بازار غيرقانوني و زيان ده شوند ، گفت: ثبت نام مسکن مهر براي افراد واجد شرايط در شهر پرديس از طريق دفاتر اين شرکت و يا دفاتر پستي ادامه دارد و کساني که شرايط آن را دارند مي توانند از مسير قانوني اقدام و نام نويسي کنند.

هدايت تاکيد کرد: بر روند ساخت و ساز و مسايل بازار مسکن مهر در پرديس نظارت کامل داريم و از شهروندان مي خواهيم وارد داد و ستدهاي غيرقانوني و نامطمئن نشوند چون حتما متضرر خواهند شد و در هر زمان که اين موضوع مشخص شود بلافاصله امتياز مسکن مهر را لغو خواهيم کرد.

وي افزود: ساخت مسکن مهر در شهرپرديس در پروژه هاي مختلف طبق برنامه ادامه دارد و براساس زمان اعلام شده واگذار خواهيم کرد./عب
برچسب ها: خرید ، فروش ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار