رئیس هیئت بوکس سیستان و بلوچستان گفت: حضور چند بازیکن ملی پوش در تیم ملی بیانگر قدرت ماست و فاصله زیادی از استان های مجاور گرفته ایم.

ثوری رئیس هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات منطقه ای لیگ بوکس برای استان های منطقه 6، با حضور تیم های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، یزد و کرمان در شهر اهواز استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی افزود: از استان سیستان و بلوچستان، 2 تیم در این مسابقات شرکت می کنند و با توجه به اینکه در شرق کشور طی سال های گذشته فاصله خوبی از استان های مجاور گرفته ایم، پیش بینی می شود عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: حضور چند بازیکن ملی پوش در میان بوکسورهای استان حکایت از قدرت بوکس سیستان و بلوچستان دارد که امیدواریم بتوانیم از این قدرت نهایت استفاده را کنیم.

** حضور مسئولان حکایت از اهمیت مسابقات دارد

ثوری در خصوص میزبانی مسابقات منطقه ای بوکس بیان داشت: در مسابقات منطقه ای بوکس بسیاری از مسئولان در استان حضور دارند حضور ریاست فدراسیون بوکس سر مربی تیم ملی جوانان و رئیس کمیته آموزش در این مسابقات حکایت از اهمیت میزبانی استان سیستان و بلوچستان دارد.

**‌ملی پوشان، 5 دی به اردو ملحق می شوند

وی در خصوص اردوی تیم استان بیان داشت: از یک ماه پیش بوکسورهای استان سیستان و بلوچستان در اردوی آمادگی به سر می برند و 4 بوکسور ما که ملی پوش هستند در اردوی تیم ملی حضور دارند و از 5 دی به اردوی و نزد بوکسورهای دیگر اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: وضعیت بوکس استان بسیار خوب است و پیش بینی می کنیم از میان 10 وزن، در 7-6 وزن قهرمانی را بدست بیاوریم و صاحب مدال شویم.

** خودم اسپانسر مسابقات هستم

رئیس هیئت بوکس در خصوص میزبانی بیان داشت: سعی کرده ایم تمام تمهیدات لازم را بیاندیشیم و هیچ کم و کاستی در این زمینه نداشته باشیم و خودم اسپانسر مسابقات می باشم.

** برای برگزاری لیگ اعلام آمادگی می کنیم

ثوری در خصوص مسابقات لیگ بوکس بیان داشت: اگر چه در حال حاضر مسابقات لیگ منطقه ای در حال برگزاری است ولی بسیار مشتاقیم تا در مسابقات لیگ حضور داشته باشیم.

وی افزود: برای شرکت در مسابقات لیگ که امکان برگزاری آن وجود دارد اعلام آمادگی می کنیم و قصد داریم با بوکسورهای 100 درصد بومی در مسابقات لیگ شرکت کنیم.

وی تأکید کرد: مسابقات لیگ باعث می شود تا حس رقابت بسیار خوبی میان بوکسوران به وجود بیاید و همین قضیه باعث پیشرفت بوکس کشور می شود.

وی ادامه داد: شرکت در مسابقات لیگ منطقه ای به جز برای شهر میزبان برای دیگران هزینه ای ندارد و فقط رفت و آمد در این خصوص مطرح است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم استان سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاری روی ورزش و کسب عناوین و قهرمانی ها بتواند چهره جدیدی از خود به کشور معرفی کند و همواره یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات باشد./آق

برچسب ها: بوکس ، قدرت ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار