متقي‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پايگاه گفتمان اصولگرايي دين است/مقبوليت جريان اصولگرايي در ميان مردم

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: مقبوليت جريان اصولگرايي در ميان مردم به حدي است که افراد مختلف با تابلوي اصولگرايي وارد عرصه و صحنه مي‌شوند.

مجيد متقي‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به برخي اظهارنظرها مبني بر اينکه تعريفي از اصولگرايي وجود ندارد، اظهار داشت: تعريف روشن گفتمان اصولگرايي در بيانات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري وجود دارد، پايگاه گفتمان اصولگرايي دين است و براساس آن مي‌توان تعريف پايبندي به اصول را ارائه کرد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: مقبوليت جريان اصولگرايي در ميان مردم به حدي است که افراد مختلف با تابلوي اصولگرايي وارد عرصه و صحنه مي‌شوند.

وي  با بيان اينکه در گفتمان اصولگرايي منافع مردم و نظام  بر منافع شخص ارجحيت دارد، تصريح کرد: اصولگرايان بر مبناي آرمان‌هاي انقلاب و نظام حرکت مي‌کنند و براي حفظ نظام و حکومت ديني از هيچ تلاشي فروگذار نخواهند کرد.

متقي‌فر در ادامه اين گفتگو درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه پايداري، گفت: اعضاي جبهه پايداري به دنبال شاخصه‌هايي هستند که با آن بتوانند اصلح را انتخاب کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه جبهه پايداري در انتخابات آتي کانديدا معرفي مي‌کند، خاطر نشان کرد: با توجه به شرايط آينده، درباره ائتلاف با ساير گروه‌ها نيز تصميم مي‌گيريم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار