آبشار هوكو در واقع در مسير درياچه زرد واقع شده و به علت سرماي شديد هوا و تداوم بارش برف اطراف رودخانه به طور كامل از برف پوشيده شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، گردشگری در چین پس از انجام اصلاحات و آزادسازی‌ های اقتصادی در این کشور از رونق و گسترش فراوانی در چند دههٔ اخیر برخوردار شده ‌است. چین در سال ۲۰۱۱ سومین کشور پربازدید جهان بوده و شمار گردشگران خارجی که به این کشور مسافرت کرده‌اند در سال ۲۰۱۰ برابر با ۵۵٬۹۸ میلیون نفر بوده است.

بنا بر برآوردهای سازمان تجارت جهانی، چین در سال ۲۰۲۰ به بزرگترین کشور توریستی جهان و چهارمین کشور از نظر سفرهای خارجی بدل خواهد شد.

چینی ها برای رسیدن به این هدف، ابتکارات زیادی به خرج داده اند و در جدیدترین موضوع از این نوع، يخ زدن دومين آبشار بزرگ چين در سرماي شديد هوا هم تبديل به يك جاذبه گردشگري در اين كشور شده است.



آبشار هوكو كه بين استانهاي شانسي و شاآنشي واقع شده است پس از آبشار هوانگشو دومين آبشار بزرگ چين به شمار مي رود. آبشار هوكو در واقع در مسير درياچه زرد واقع شده و به علت سرماي شديد هوا و تداوم بارش برف اطراف رودخانه به طور كامل از برف پوشيده شده است و زماني كه آب رودخانه در آبشار پودر مي شود بلافاصله يخ مي بندد و ستونهايي از يخ تشكيل مي دهد.



بستن رنگين كمان، زيبايي افزوده اي به كل اين منظره مي دهد و به رغم سرماي شديد شمار زيادي از گردشگران براي تصوير برداري از اين مناظر چشم نواز به منطقه سفر كرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار