العالم لحظاتی پیش در خبری فوری از کشته شدن شماري از افراد مسلح از جمله ابو بشیر الاجوه فرمانده گروه موسوم به «اسود الغوطه» در سوریه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد در ادامه درگیریها در سوریه ابو بشیر الاجوه فرمانده گروه موسوم به «اسود الغوطه»  به هلاکت رسید همچنین در منطقه دوما در حومه دمشق پایتخت سوریه شماری از افراد مسلح کشته شدند .فرمانده گروه موسوم به «صوت الحق» نیز به نام وائل الحلبی در حومه حماه زخمی شد.

در ادامه درگیریها ، یگانی از نیروهای مسلح سوریه با گروههای تروریستی در دو منطقه در حومه حماه درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

همچنین شماری از افراد مسلح از جمله فرمانده آنها در درگیری در مناطق عقربا و بیت سحم در حومه دمشق کشته شدند.

از سوی دیگر در حمله افراد مسلح به مراکز ایست و بازرسی کمیته های مردمی در شهر بصری الشام در حومه درعا شماری کشته و زخمی شدند.

و نیز چهار نفر از جمله یک زن که برای وارد کردن خودروی بمب گذاری شده به دمشق پایتخت سوریه تلاش می کردند ، بازداشت شدند.


همچنین تظاهرکنندگانی که خواستار خروج افراد مسلح از محله ای در منطقه الجلوم در حلب بودند که هدف حمله افراد مسلح قرار گرفتند.

 در درگیری های ساعات گذشته نیروهای ارتش سوریه شماری از تروریست های مسلح را در منطقه المحره در حومه شهر حماه به هلاکت رساندند و خودروهای آنان که حامل عناصر مسلح و سلاح بود، منهدم شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست های مسلح را در منطقه زملکان، عربین و النشابی در حومه دمشق را نیز به هلاکت رساندند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار