16 پروژه بزرگ شهری با هدف ارتقای سرانه های خدمات رسانی شهری به شهروندان در شمال پایتخت به ثمر می رسد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : پروژه های قابل افتتاح تا پایان سال شامل اجرای آبنما در 15 نقطه از منطقه ، 6 نقاشی دیواری ، نورپردازی جدید در 21 نقطه از سطح منطقه، نصب 11 پایه پرچم 55 متری ، راه اندازی 252 چشمه سرویس بهداشتی، احداث میادین جدید میوه و تره بار در محلات و رنگ آمیزی و بهسازی 18 پل سواره رو در سطح منطقه است .
 
وی تملک باغات و احداث بوستان های محلی را از مهمترین پروژه های شهری در حال انجام عنوان کرد و گفت : 48 بوستان محلی در سطح منطقه به مساحت بیش از 803 هزار و 800 متر مربع در حال احداث است که بوستان بزرگ و جنگلی مهرگان به مساحت 140 هزار متر مربع ، نیلوفر به مساحت 30 هزار متر مربع، جنگلی گلابدره به مساحت 72 هزار متر مربع ،جنگلی آبک به مساحت 70 هزار متر مربع و... از آن جمله است.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری باغات سطح منطقه 350 میلیارد تومان باغ تملک و خریداری شده که می توان به باغ خسرو شاهی، امیر سلیمانی ، ملک ، وزیری و... در محلات جماران و گلابدره اشاره کرد./ل
برچسب ها: پروژه ، سرانه ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار