بايد در سينما تفاهم و همدلي گسترش يابد و آنچه که امروز سینمای ما به ان نیاز دارد تفاهم و همدلی است که باید جایگزین تقابل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر؛ مهری شیرازی چهره پرداز سينما و تلويزيون از جمله بزرگاني است كه قرار است در بخش بزرگداشت هاي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر  تجليل شود در گفتگويي بابيان اين مطلب افزود: همیشه فکر می کنم همه ما نیاز به تشویق و توجه داریم چرا که انرژی مضاعفی می دهد و این مساله با اعلام نام من برایم رخ داده است.
وي معتقد است متاسفانه اینروزها ما خودمان را فراموش کرده ایم وتصور می کنیم بقیه هم ما را فراموش کرده اند و به ما توجه نمی کنند در حالیکه جشنواره این مساله را منتفی می کند و نشان داد فراموش نشده ايم.
اين چهره پرداز سينما خاطر نشان ساخت: اگر بگویم از انتخابم در جشنواره خوشحال نیستم و برایم مهم نیست دروغ گفته ام این مساله تولد دوباره برایم بوده است.
وی با اشاره به لزوم همدلي در شرايط امروز سينماي ايران تصريح كرد: شرایط امروز سینما خیلی خاص است و امیدوارم با همدلی وتفاهم بتوانیم به یک وحدت رویه وگفتمان مشترک برسیم.
مهری شیرازی اضافه كرد: جشنواره فیلم فجر امسال خوشبختانه شاهد حضور برخی از بزرگان سینما است که این خود دلگرمی است و می توانیم به خومان بگوییم که سینما هنوز زنده است.
لازم به ذكر است؛ مهري شيرازي در سال 1338 در تهران متولد شد. او بعد از بيست و پنج سال خدمت در زمينه گريم از سازمان صدا و سيما بازنشسته شد و به فعاليت در سينما مشغول شد و در جشن صد سالگي سينما برنده تنديس بهترين چهره پردازي براي فيلم «زير پوست شهر» (رخشان بني اعتماد) شد و در ششمين جشن سينماي ايران برنده جايزه بهترين چهره پردازي براي فيلم «زندان زنان» (منيژه حكت) گرديد. او همچنين در اولين جشن سينماي آزاد ايران جايزه اي براي فيلم «طلوع تاريك» (ابراهيم شيباني) در رشته بهترين چهره پردازي دريافت نمود شيرازه علاوه بر فعاليت حرفه اي به تدريس در هنرسراي گريم، دانشگاه سوره اصفهان و آموزشگاه هاي آزاد مشغول مي باشد . او تاکنون طراحی چهره بیش از 58 فیلم سینمایی را برعهده داشته است که آخرین آن «راه نجات» در سال 1391 است./ص
برچسب ها: سینما ، جشنواره فجر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.