"جورجیا لوبیول" زن 91 ساله فرانسوی که دوران عجز و ناتوانی خود در منزل همسایه مسلمانش سپری کرده، شیفته این خانواده مسلمان شده و با دریافت نور اسلام او نیز مسلمان شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الشعب، "جورجیا لوبیول" زن 91 ساله فرانسوی اظهار داشت که به دین مبین اسلام گرویده است و از آنجا که نور این دین بر حق را در قلب خود حس کرده از این پس نام "نور" را برای خود انتخاب کرده است.


وی با تاکید بر اینکه رسیدن به حقیقت ناب و توبه کرده سن و سال نمی شناسد، در مورد چگونگی مسلمان شدنش گفت: فرزندانم تصمیم گرفته بودند که مرا به مرکز سالمندان تحویل دهند اما "محمد مداح" که 40 سال است در همسایگی ماست پیشنهاد کرد در خانه او ساکن شوم و خانواده اش نیز ضمن قبول من از ارائه هر نوع خدمت و کمکی به من فروگذار نکردند.

خانواده "محمد" مسلمان بودند، با هم نماز جماعت می خواندند، و احترام متقابل بین بزرگ و کوچک و رعایت مرزهای انسانی برای آن ها با معنا و قابل تقدیس بود چیزی که من در خانواده ام ندیدم و تصور آن هم به ذهنم خطور نکرده بود.

از هر نظر شیفته منش این خانواده مسلمان شده بودم تا اینکه در ماه رمضان که خانواده محمد روزه دار بودند احساس عجیبی در قلبم بروز کرد و حس کردم تمام وجودم را نور فرا گرفته است، شک نداشتم که این نور همان نور اسلام است و بی درنگ مسلمان شدم و از این امر احساس افتخار می کنم.

به این ترتیب "جورجیا لوبیول" یا همان "نور" در سطح جهانی مسن ترین فردی است به دین مبین اسلام گرویده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار