مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: هیچ کس پرسپولیس را اذیت نمی‌کند غیر از پرسپولیسی‌ها!

 محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در یک نیم فصل 2 بار توانستیم شش گل بزنیم این نشان می دهد که ظرفیت تیم مان بالاست و این شش تایی ها ادامه پیدا می کند تا پایان فصل کماکان به پیش برویم چون تیم مان قدرتمند است و بازیکنان خوبی دارد.

در دو هفته 22 تغيير داشتيم 
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: کادر فنی سابق ما را اذیت کرد و در دو هفته گذشته یک اتفاق عجیب افتاد که هیچ کس به فکر نبود مربی خارجی را بیرون کردیم 4 مربی داخلی را آوردیم 7 تا بازیکن کنار گذاشتیم و 4 بازیکن وارد کردیم که ما در مجموع 22 نفر در دو هفته گذشته جابه جا کردیم.
 
 ژوزه نمي توانست بگويد مرا اخراج کردند
 
رویانیان تصریح کرد:  اگر یک تیم 4 تغییر داشته باشد دگرگونی ایجاد می شود و این اتفاق بزرگ انجام شد که به خوبی مدیریت شد و با مانوئل ژوزه یک مسیر قانونی طی کردیم او نمی توانست بگوید که مرا اخراج کردند.

 

مانوئل ساعت 2 نيمه شب از دست ما فرار کرد


 
وی ادامه داد:  اگر ژوزه استعفا می داد و ساعت 2 نصف شب به سمت فرانکفورت نمی رفت او را به پای میز می کشاندم و تسویه کامل می کردم پیروزی صد در صد کامل بود ولي وي از دست ما در رفت.
 
پرونده محکمي براي مانوئل درست کرديم
 
رویانیان اضافه کرد: برای ژوزه پرونده محکمی ساخته ام که اين دعوای حقوقی بزرگی است که دو یا سه سال  طول می کشد تا ژوزه پولش را دريافت کند و فقط این پرونده برای او محکومیت است.
 
ما يک وکيل قدرتمند داريم
رویانیان درباره شکایت وینگادا گفت:  ما یک وکیل قوی مثل شکری را داریم که با قاطعیت پرونده وینگادا را پیگیری می کند، وینگادا محکومیت ما را گرفته است و باشگاه در این پرونده مستندات خوبی دارد که وینگادا یک سال شکایت کرده ولی کار برای او گره خورده است.

بايد حق پرسپوليس را از ژوزه مي گرفتم
 
وی تاکید کرد: بعضی از کارشناسان در مورد صلاحیت ژوزه صحبت کردند چرا کارشناسان به نفع او صحبت کرده اند؟  ژوزه پول گرفته اما در کارش موفق نبوده است؛ من باید از طرف 30 میلیون هوادار حق پرسپولیس  را بگیرم.
گل محمدي خوب کار کند در پرسپوليس مي ماند
 
 رویانیان در مورد سرمربیگری گل محمدی افزود:  اگر گل محمدی  خوب کار کند هر چه موفق تر باشد در پرسپولیس می ماند چون هواداران پیروزی تیمشان را می خواهند من تصمیم گیرنده نیستم دولت در این پست منصوب کرده که به احساسات و درخواست هواداران جواب درست بدهم.

هواداران قبول دارند که من تلاش مي کنم
 
وی ادامه داد: هواداران  قبول کرده اند که من برای موفقیت تیم شان تلاش می کنم و مرا دوست دارند حتی پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است ولی به هواداران قول می دهم که تیم شان بالا خواهد آمد و گل محمدی دلشان را شاد می کند.
 
اختيارات کريم را افزايش مي دهيم

 
رویانیان در مورد دستیاران گل محمدی  در تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  کریم باقری یکی از پیشکسوتان بزرگان پرسپولیس است که درآینده  اختیاراتش را اضافه می کنیم بزیک، مجید حسینی، چیذری و مربی دروازه بان ها که امروز یکشنبه 3 دی معرفی خواهد شد به گل محمدی کمک می کنند. 
وی در مورد ژوزه تصریح کرد:  دیگر مانوئل ژوزه وجود ندارد اما من به این مربی اعتماد کرده بودم چون رزومه قوی داشت که در رنکینگ مربیان دنیا در رتبه 101 قرار داشت.
مدیر عامل باشگاه  پرسپولیس ادامه داد: استیلی، دنیزلی سپس ژوزه مربیان پرسپولس شدند در آوردن مربیان بزرگ  کم کاری  نکردیم و هیچ گاه افت نداشتیم .
 
اگر مورينيو را هم بياوريد نتيجه نمي گيرد
 
رویانیان  در مورد علت های ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در پرسپولیس  ایراد مربی یا مسائل فنی نیست اگر مورینیو را هم به این تیم بیاورید نتیجه نخواهد گرفت اما خوشبختانه ايراد اين تيم را فهميدم؛ بايد برخي چيزها در پرسپوليس عوض شود، بازیکن سالاری، توقعات، فشارهای روحی و روانی، اذیت و آزار که پرسپولیسي ها داشتند بايد حل شود.
 
عقده اي نيستم ولي بعضي ها ضربه مي زنند
 
وی بيان داشت: من مهم نبوده و فرد عقده ای نیستم ولی بعضی ها به پرسپولیس ضربه می زنند؛ فردی پیشکسوت، مسئول و مربی پرسپولیس است ولی پرسپولیس را می کوبد چطور راضی میشوند که 30 میلیون هوادار درد بکشد.

نمي توانم 5 سرمربي بياورم
 
رویانیان تصریح کرد: در حال حاضر 4 مربی جوان و پرسپولیسي  در رأس کادر فنی قرار گرفته اند پیشکسوتان بیایند و این پرسپولیس را حمایت کنند. آنها دوست دارند خودشان و يا دوستانشان سرمربی باشند ولی من نمی توانم 5 مربی را در تیم سرمربی بگذارم.

از بازيکنان گلايه دارم
 
وی اظهار داشت: بازیکنان وقتی به پرسپولیس می آیند باید بداند که تیم شان 30 میلیون هوادار دارد بزرگان زیادی در فوتبال ایران پیراهنش را پوشیده اند؛ بازیکنان باید بدانند که پرسپولیس باید در بالای جدول قرار بگيرد، رتبه دوازدهم جایگاه این تیم نیست من از این جهت از بازیکنان گلایه داشتم.

از تعصب يحيي متعجبم 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هم اکنون بازیکنان یک دست شده اند، گل محمدی تمام وجودش پرسپولیس است، گل محمدی زماني که در تيم هاي ديگري کار مي کرد، برای باخت های قرمزپوشان ناراحت می شد من از این تعصب تعجب می کردم که اين آدم چقدر به پرسپولیس عشق داشته است، اگر این گونه افراد در پرسپولیس حضور داشته باشند پرسپولیس خیلی قدرتمند می شود.
 
افراد پول دار و با اسم و رسم ما را مي کوبند
 
وی ادامه داد: پیشکسوتان براي پرسپولیس موضع نگیرند، افرادی پول، نفوذ و اسم و رسم دارند که ما را مي کوبند، در کل شجاعانه می گویم ما از خودی ها ضربه میخوریم پس از این وقتی این مسائل را می گویم ناراحت می شوند.
 
عيب اين است که مرا مي شناسند و مي کوبند
 
رویانیان خاطر نشان کرد: یک کارگر در باشگاه پرسپولیس کار می کند به جای این که حمایت شود آنها به او ضربه میزنند مگر عیب است که قدیمی های پرسپولیس را نمی شناسم من در فوتبال نبودم و شناختی از آنها ندارم؛ عیب این است که مدیر عامل را می شناسید ولی آن را می کوبید ما را استقلالی ها، سپاهانی ها، ملواني ها و تیم های دیگر نمی کوبند چون رقابت می کنیم ما را بزرگان و قدیمی ها پرسپولیس اذیت می کنند./مح
برچسب ها: رویانیان ، پرسپولیس ، اذیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار