بررسی آمار نیم فصل اول سوپر لیگ بسکتبال نشان می دهد که کاپیتان تیم ملی با میانگین 8/24 امتیاز در هر مسابقه امتیاز آورترین بازیکن لیگ است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پایان نیم فصل اول سوپر لیگ بسکتبال صمد نیکخواه با میانگین 8/24 امتیاز در هر مسابقه صدر جدول امتیاز آورترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد.

دیگو فاجاردو از تیم زنجان با 8/22 و محمد جمشیدی با 2/22 امتیاز بعد از صمد بیشترین امتیاز را در لیگ به دست آوردند.

اما برترین شوتیست های لیگ مجتبی بنی عقیل، جمشیدی و آتشی بودند؛ بنی عقیل که پس از دو سال بازی در تیم دانشگاه آزاد امسال به شهرش گرگان بازگشته با 52 درصد پرتاب موفق بهترین 3 امتیازی زن لیگ محسوب می شود بنی عقیل با 80 درصد پنالتی های صحیح سومین پنالتی زن برتر لیگ هم هست.

محمد جمشیدی با 40 درصد و آتشی با 39 درصد دومین و سومین 3 امتیازی زن های لیگ هستند و محمد حسن زاده با 64 ، کرم احمدیان با 62 و دیگو با 61 امتیاز بهترین های بخش 2 امتیازی به شمار می روند.

آتو آشویلی بهترین ریباندر لیگ

سرگو آتواشویلی بازیکن گرجستانی استقلال قشم با 4/11 ریباند بهترین ریباندر لیگ امسال به حساب می آید و دیه گو با 10 ریباند در رده دوم این شاخص آماری است اوشین ساهاکیان ملی پوش ماهان با 7/7 ریباند تنها بازیکن ایرانی است که در بخش ریباند با خارجی ها رقابت می کنند.

بر طبق این آمار حامد حسین زاده بازیکن دانشگاه آذاد با میانگین 8/4 پاس بهترین پاسور نیم فصل اول بوده و حامد آفاق با 4 و آرن داودی با 6/3 پاس گل دومین و سومین پاسورهای برتر لیگ هستند و آرن داودی بازیکن ملی پوش زنجان با 8/87 درصد پنالتی های صحیح، برترین پنالتی زن لیگ نیز به شمار می رود و یونس لاله زاده بازیکن صنایع نیز با 84 درصدپنالتی های صحیح بعد از آن برترین پنالتی زن لیگ است اما در شاخص آماری بلاک شات روزبه ارغوان بازیکن پتروشیمی با 4/2 بلاک شات برترین بازیکن این شاخص آماری است./مح

برچسب ها: لیگ ، کاپیتان ، میانگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار