بهمن طهماسبي علي رغم حذف از رقابت هاي جام حذفي شرايط تيم و بازيکنان صبا را مناسب ارزيابي کرد و اظهار داشت: ناکامي در جام حذفي را با کسب نتايج مطلوب در رقابت هاي برتر جبران مي کنيم.

بهمن طهماسبي مهاجم تيم فوتبال صباي قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: تيم صباي قم در رقابت هاي جام حذفي مقابل تيم ابومسلم خراسان در مرحله يک هشتم نهايي علي رغم شايستگي کامل، از ادامه رقابت ها حذف شده و در اين ديدار بازيکنان ابومسلم بسيار با انگيزه و پرتلاش مقابل تيم صبا ظاهر شدند و معتقد هستم تيم ابومسلم استحقاق پيروزي داشته است.

وي ادامه داد: تيم صباي قم موقعيت هاي زيادي را در دروازه حريف خلق کرد، متاسفانه در استفاده از موقعيت هايمان کوتاهي کرديم و در مقابل بازيکنان ابومسلم از موقعيت هاي گلزني خود بهره کامل را بردند و موفق به پيروزي مقابل ما شدند.

اين مهاجم تصريح کرد: مرفاوي سرمربي تيم در پايان بازي علي رغم اينکه از حذف تيم صبا بشدت ناراحت بود، اما برخوردي بسيار محترمانه با بازيکنان ارائه داد و با صحبت هاي خود انگيزه و روحيه بازيکنان تيم را براي حضور پرقدرت در ادامه رقابت هاي ليگ برتر ارتقاء داد.

وي ادامه داد: بازيکنان صباي قم آماده حضور پرقدرت در ادامه رقابت هاي برتر مي شوند، تمرينات تيم بصورت منظم و مستمر در دو نوبت صبح و بعدالظهر و گاهي فقط در يک نوبت برگزار مي شود.

وي افزود: در بازي مقابل ابومسلم آرنج ميثم نيساني در برخوردي کاملا فوتبالي با صورت من برخورد کرد که متاسفانه در اين برخورد بيني ام شکست.

البته با نيساني دوست صميمي هستم و برخورد به هيچ عنوان عمدي نبوده است./آق
برچسب ها: رقابت ، جام ، نتایج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار