مواد موجود در زمین از 3 عنصر سنگ آب و دی اکسید کربن تشکیل شده است، مکانیسم قدرت زندگی را در زمین حیات می بخشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ANSA ایتالیا، بخش علم و تکنولوژی به مواد تشکیل دهنده ای در زمین وجود دارند که بر زندگی بر روی زمین تاثیر میگذارد.

براساس این گزارش، سنگ ها، آب و دی اکسید کربن، 3 عنصری هستند که بر انرژی برای زندگی تاثیر می گذارند.

این فرضیه توسط یک گروه تحقیقاتی بین المللی با هماهنگی دانشگاه لندن ارائه شده است و گزارش آن در مجله سلول به چاپ رسیده که در آن یکوانختی این مکانیسم را توضیح می دهد.

این فرضیه برای اولین بار منشا زندگی موجودات زنده را می تواند پرانرژی باشد و از خواص مشترک مواد  ساده بهره مند باشد را توضیح می دهد.

تمام موجودات زنده دارای تجمع یونهای ذخیره انرژی، یا بار الکتریکی اتم ها ومولکول های هستند که مکانیزمی نسبتا خاص دارد.

بر این اساس این یک باکتری بدوی است که با استفاده ساده از هیدروژن و دی اکسید کربن و یا با استفاده از کربن و تجمع یونها به عنوان یک منبع انرژی همراه با یک کد ژنتیکی، مشخصه مشترک تمام سلول ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

این باکتری، راهی برای ذخیره انرژی است که محققان اعتقاد دارند این آن چیزی است که از اجداد ما به ارث رسیده و  در همه اشکال زندگی امروزی مشترک است.

این مطالعه برای اولین بار امکان وجود خواص انرژی زیستی که اما امروز می بینیم، که می تواند از مواد سده مثل سنگ ها، آب، دی اکسید کربن پدید آمده باشند را نشان می دهد.

این پژوهشگران نشان میدهد که با این مواد تشکیل دهنده مکانیسم ذخیره انرژی به ذخیره سازی خود به خودی بارهای الکتریکی ناشی از نزدیکی منافذ هیدرو ترمان قلیایی منجر شود غشایی سلولی برای اولین بار به طور طبیعی قادر به جداسازی یونها از محیط خارجی و در نهایت بهره برداری از انرژی است./ح


برچسب ها: زمین ، حیات ، مکانیسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار