مدیر تربیت بدنی منطقه 10 در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رشد و توسعه ورزش در بین شهروندان از اجرای این طرح خبر داد.

محمد آغیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اهالی منطقه که با مشکلات روزمره زیادی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا، تراکم جمعیت برخوردار است. این طرح مبنی بر توسعه ورزش در بین اقشار مختلف، با هدف تسهیل در دسترسی شهروندان به مراکز ورزشی، جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح همچنین هدف دیگری دنبال می کند که از آن با عنوان طرح استعدادیابی یاد می شود این طرح در جستجوی کشف استعدادهای نهفته ورزشی در بین اهالی منطقه به ویژه قشر جوان و نوجوان است تا بتوانند در آینده پشتوانه خوبی برای ورزش منطقه و کشور ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: برای انجام طرح استعدادیابی و ترویج ورزش آسان و ارزان تربیت بدنی شهرداری منطقه با معاونت های تربیت بدنی آموزش و پرورش و سپاه ناحیه غرب قرارداد تفاهم نامه امضا کرده است بر اساس این قرار است پایگاه های بسیج و مدارس در اجرای این طرح همکاری می کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای تشویق مدارس برای شرکت هر چه بیشتر در برنامه های ورزشی، کارت های تخفیفی را طراحی کرده است تا دانش آموزان و نیروی بسیج این امکان را می دهند تا با هزینه کمتر و به صرفه تر از امکانات ورزشی منطقه و مجموعه های چند منظوره محله های خود استفاده کنند./ز

برچسب ها: بسیج ، مدارس ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار