پدیده‌ای که کلان شهر تهران را به تعطیلی می‌کشاند / خبرنگاران با پدیده اینورژن و اثرات آن آشنا می‌شوند

کارگاه تخصصی ویژه خبرنگاران با حضور جمعی از اصحاب رسانه ساعت 10 صبح روز دوشنبه چهارم دی از سوی معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در این نشست که در آن موضوع آلودگی هوا با تأکید بر وارونگی دما و اثرات آن بر شهر و شهروندان مورد بررسی قرار می‌گیرد، چهار نفر از اساتید و صاحب نظران در حوزه‌های مرتبط ضمن توضیح در زمینه پدیده اینورژن، پاسخ‌گوی پرسش‌های خبرنگاران خواهند بود.
معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این ارتباط گفت: بدون تردید پدیده‌ای که قادر است برای چند روز کلان شهر تهران را به تعطیلی کامل ‌کشانده و به تأسی از آن کل کشور را در حالت نیمه تعطیل قرار ‌دهد، آن قدر اهمیت دارد که مورد توجه ویژه قرار گیرد. 
شهرام جباری‌زادگان در ادامه افزود: در این میان خبرنگاران که مسئولیت آگاه‌سازی جامعه و اطلاع‌رسانی به افراد آن را بر عهده دارند، مخاطب این کارگاه هستند تا از نزدیک با چند و چون پدیده اینورژن آشنا شده و از این طریق تاثیرات آن را به مخاطبان رسانه‌های خود منتقل کنند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پدیده اینورژن که با توجه به شرایط جغرافیایی پایتخت، اغلب در فصل سرما دامن‌گیر شهروندان تهرانی است، امسال از نیمه آذر ماه گریبان‌گیر شهر تهران شده که امیدواریم با برگزاری این نشست و همکاری خبرنگاران بتوانیم آگاهی‌های لازم را به اطلاع عموم مردم برسانیم. 
‌گفتنی است در کارگاه فوق دکتر یوسف رشیدی، استاد دانشگاه و مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دکتر صدرالدین علی‌پور استاد دانشگاه و دکترای محیط زیست، دکتر خسرو اشرفی استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و نیز دکتر ابراهیم رضی، استاد دانشگاه و فوق تخصص بیماری‌‌های ریوی، اساتیدی هستند که به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ خواهند داد./ف
برچسب ها: تعطیل ، خبرنگار ، اینورژن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار