امام جمعه اهر در جمع دانشگاهیان اهرگفت: دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی را در سایه تلاش دانشمندان فرهیخته محقق شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: دستیابی به فرمولهای جدید در ساخت داروهایی که در انحصار کشورهای بزرگ جهان بوده و دهها افتخار دیگر در حوزه های پژوهشی نشان از اراده جدی محققان و پژوهشگران جوان ما در رسیدن به خودکفایی در عرصه های مختلف مذکر کرد.

وی، اساتید دانشگاهها را افسران جنگ نرم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و رسالت اساتید دانشگاه ها را در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقدس آن بسیار مهم عنوان کرد و بر برنامه ریزی مدون اساتید حوزه و دانشگاه در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در ترویج مسائل معنوی و تولید علم دراین مراکز تأکید کرد.

امام جمعه اهر بااشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش گفت: باید با حمایت جدی و تخصیص اعتبارات لازم از اساتید نخبه و فعال در امر پرورش و تحقیق حمایت جدی شود شاهد نوآوریهای جدید و فتح قله های ترقی و افتخار برای میهن عزیزمان باشیم.

در پایان این مراسم از دکتر علی رضایی به عنوان پژوهشگر برتر فرهیختگان وزارت علوم و تحقیقات، دکتر نادر اسدی پژوهشگر برتر منطقه13، دکتر مهری باقری چهره ماندگار، استادنمونه کشور و رئیس بنیاد پژوهشی شهریار، از اساتید و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد./س

برچسب ها: دستیابی ، پیشرفت ، فرهیخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.