با وجود قرار گرفتن در رده چهارم جدول، سرمربي تيم بسكتبال زنجان اعتقاد دارد نيم فصل اول براي اين تيم دلچسب نبود.

فرزاد كوهيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران نيم فصل اول ليگ براي زنجان را بررسي كرد نيم فصل اول ليگ با وجود قرار گرفتن در رده چهارم، براي تيم ما دلچسب نبود منهاي مسائل حاشيه اي برخي اتفاقات تلخ هم براي تيم افتاد براي مثال درست زماني كه هماهنگي تيم شروع شده بود آسيب ديدگي سعيد داورپناه اتفاق افتاد. به اين ترتيب در روند تيم نوسان به وجود آمد.

وي اضافه كرد: به جز داورپناه، برخلاف پيش بيني پزشكان زمان بازگشت پويا تاجيك كمي بيشتر زمان برد البته از دكتر فرهادي و خود وي به خاطر كمك براي رسيدن پويا تشكر مي كنيم به هر حال با وجود نوساناتي كه اين دو مورد در كار تيم ايجاد كرد پايان نيم فصل خوب بود و در نيم فصل دوم نه تنها شرايط موجود را حفظ مي‌كنيم بلكه شايد تغيير بهتري داشته باشيم.

*تاجيك در كار دفاعي كمك مي كند

كوهيان د رمورد شرايط پويا تاجيك اشاره كرد پويا تلاش زيادي براي هماهنگ شدن با تيم انجام ميدهد اما مدت زيادي از تيم دور بوده و هر چند در كار دفاعي بسيار خوب عمل كرده و از جنگندگي وي در دفاع رضايت داريم اما همه تاجيك را به  عنوان بازيكني امتياز آور مي شناسند و توقع خودش هم همين است براي من به عنوان مربي دفاع اهميت دارد و تلاش وي كافي است اما اميدوارم با هماهنگي بيشتر به تدريج امتيازات بالاتري را هم كسب كنند البته پويا بازيكن لحظه هاست و بايك يا دو بازي ديگر به شرايط خوب خود مي رسد.

سرمربي زنجان از وضعيت سعيد داورپناه گفت: سعيد طبق پيش بيني تا چند  هفته ديگر به بازي برمي گردد و با روحيه اي كه از اين بازيكن سراغ دارم و تلاش پزشك اميدوارم اين روند هر چه سريعتر طي شود .

وي در مورد بازي هفته بعد براي فولاد ماهان تشريح كرد:‌ به نظرم با تمركز بهتر نسبت به بازي اول بازي خوبي مقابل ماهان انجام ميدهيم تيم ماهان با توجه به دست بازتر براي هزينه كردن انعطاف بيشتري در زمينه آوردن و مرخص كردن بازيكنان خارجي دارد و نسبت به تيم هاي ديگر متفاوت است البته اين با توجه به بودجه خوب به نوعي حرفه اي گري به حساب مي آيد به تازگي هم كريس ويليامز به تركيب اين تيم اضافه شده و صحبت هايي در مورد احتمال تغيير محمد كنه شنيده مي شود به همين دليل شناخت اين تيم سخت  است.

سرمربي زنجان با اشاره به استراحت دو روزه تيم تاكيد كرد: از روز يكشنبه تمرينات خود را براي نيم فصل دوم از سر مي گيريم در پايان نيم فصل باز هم از مسئولان زنجان و تماشاگران كه با قلبشان تيم را حمايت مي كنند تشكر كرده و اميدوارم با يك نتيجه خوب اين حمايت ها را جبران كنيم./آق


برچسب ها: با ، وجود ، قرار ، گرفتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار