بررسی اندیشه دینی موضوع برنامه ای است که سه شنبه شب ها به صورت زنده و تحت عنوان مرفا الکلمه روی آنتن شبکه الکوثر می رود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر برنامه مرفا الکلمه یک برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که در آن سعی شده با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و مطرح ایرانی مباحث روز مورد بررسی تحقیق قرار گیرد .
این گزارش حاکیست نگاه موشکافانه به مسائل معارفی و فرهنگی از مرفا الکلمه برنامه ای ساخته که علاوه بر گروه نخبگان و مخاطب خاص برای مخاطب عام نیز قابل فهم و درک باشد .
در این برنامه که در گروه معارف شبکه الکوثر تهیه شده محورهایی مانند سبک زندگی دینی ، بیداری اسلامی ، تقریب مذاهب ، اخلاق در رسانه ، گفتگوی ادیان و ... با نگاهی دور از خودرایی و بر اساس مشارکت آرای مختلف به بحث گذاشته می شود .
بر اساس این گزارش علاوه بر کارشناسان حاضر در استودیو گزارشهای مختلفی نیز از کارشناسانی که امکان حضور در استودیو در زمان پخش زنده برنامه را ندارند تهیه شده و سعی شده تا از نظرات این کارشناسان که عمدتاً از کشورهایی مانند مصر، لبنان ، عراق و ایران هستند استفاده شود .
لازم به ذکر است هدف این برنامه ارتقای سطح کیفی زندگی امت اسلامی است و با توجه به اینکه امت اسلامی یک امت واحده است هر خطابی در این برنامه کل جوامع اسلامی را شامل می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار