پیشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: بازی کیفیت خوبی نداشت 2 تیم فوتبال استقلال و گهر در نیمه اول بازی پاياپايي را به نمایش گذاشتند و در همين نيمه تیم گهر با حمایت تماشاگرانش تا حدودي تیم برتر ميدان بود.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استقلال موقعیت گلزنی نداشت اما با آمدن جباری روند حرکتی آبی پوشان بهتر شد و توانستند دروازه گهر را باز کنند.

وي اظهار داشت: خوشحالم که بازی با خیر و خوشی به پایان رسید درودی ها نشان دادند که در ادامه بازی های لیگ برتر می توانند میزبان خوبی برای حریفان گهر درود باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان داشت: جو ورزشگاه درود لرستان نسبت به دیگر استادیوم ها از وضعیت مناسبی برخوردار بود امیدوارم مشکلات این ورزشگاه هر چه سریعتر برطرف شود تا گهریها هم از شرایط میزبانی شان نحواحسن استفاده کنند.

نامجو مطلق درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم استقلال گفت: ایمان موسوی، محمد رضایی و فرزاد حاتمی عملکرد خوبی در این بازی به نمایش گذاشتند به نظرم مجتبی جباری ستاره این بازی بود وی با حضورش در زمین مسابقه نظم خوبی در میان زمین استقلال ایجاد کرد و باعث برتری تیمش مقابل گهردرود شد.

وی در خصوص مدعیان جام حذفی گفت: به نظرم شانس استقلال و سپاهان نسبت به دیگر تیمها در قهرمانی جام حذفی بیشتر است.

گفتنی است: تیم فوتبال استقلال توانست با نتیجه يک بر صفر تیم فوتبال گهر درود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند./مح

برچسب ها: استقلال ، خوشی ، مطلق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار