جان کری وزیر جدید امور خارجه آمریکا علی رغم تمام خدمت هایی که از گذشته تا به امروز برای تامین منافع رژیم صهیونیستی انجام داده در شرایط کنونی مخالف شهرک سازی های جدید صهیونیست هاست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یدیعوت آحارونوت، "جان کری" وزیر جدید امور خارجه آمریکا که نسبت به اوضاع خاورمیانه از آگاهی نسبتا بالایی برخوردار است گرچه مثل تمامی مسؤولین ایالات متحده به تامین امنیت و رفاه رژیم صهیونیستی پایبند است اما در عین حال او با شهرک سازی های صهیونیستی ابراز مخالفت کرده است.

جان کری برای صهیونیست ها از سابقه خوبی برخوردار است.

او که در سال 2004 رقیب انتخاباتی جورج بوش بوده و در سنای آمریکا نیز از افراد ذی نفوذ است همواره سیاست های ضد ایرانی اسرائیل را پیش برده، با ضد سامی گری مبارزه کرده و در تمامی مصوبات ضد ایرانی و ضد مقاومت حماس و حزب الله از عاملان اصلی بوده و هست.

او برای به رسمیت شناخته شدن اسرائیل به عنوان یک رژیم یهودی(نژادی) و تامین و حفظ امنیت این طفل نامشروع از هیچ تلاشی فروگذار نکرده، و از جمله کسانی است که جنایات صهیونیست ها را تحت عنوان "دفاع از خود" می داند و می شناساند.

اما علی رغم همه این خدمت رسانی ها جان کری نیز در شرایط کنونی مخالف شهرک سازی های صهیونیستی بوده و آن را عملکردی نادرست می داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار