فرماندار اردبیل گفت: یک هزار و 200 تن برنج خارجی در مرکز استان اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ یوسف اکبری  در جلسه تنظیم بازار مرکز استان افزود: با توجه به اینکه در آستانه مناسبت‌های عزاداری اربعین حسینی و آخر ماه صفر هستیم نیازمندی‌های هیئت مذهبی و دستجات عزاداری به نحو شایسته تامین شده است.

وی گفت: اجناس اساسی و اقلام پر مصرف از قبیل شکر، روغن و برنج با اقدامات قبلی جذب و تامین شده است.

فرماندار اردبیل افزود: این در حالی است که توزیع برنج خارجی در سطح شهر اردبیل آغاز شده و حدود یک هزار و 200 تن بین شهروندان توزیع شده و به فروش رسیده است.

اکبری گفت: روغن‌نباتی نیز با 15 درصد تخفیف زیر قیمت بازار در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت‌های تعاونی اتکا و ادارات به صورت عرضه مستقیم توزیع شده و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

وی همچنین عرضه مستقیم کالا و اقلام پر‌ مصرف و مورد نیاز عموم مردم را در قالب نمایشگاه‌های بهاره و در آستانه خرید‌های شب عید خانواده‌ها مهم و موثر در کنترل التهاب کاذب بازار اعلام داشته و بر آن تاکید کرد.

فرماندار اردبیل نظارت مستمر، کنترل دقیق قیمت‌ها و تامین کالاهای پر‌مصرف را از تکالیف ضروری دستگاه‌های متولی اعلام کرد و افزود:با توجه به نیازمندی مردم برای اقلام پروتئینی و مرغ ضرورت ذخیره‌سازی و توزیع آن در مناسبت‌های آینده همچنین مرحله خرید و ذخیره‌سازی مرکبات و میوه مورد نیاز شب عید در مراکز سردخانه‌ای آغاز شده است.

اکبری گفت: تلاش می‌کنیم سیب قرمز تا سقف یک هزار تن از محل تولیدات استانی و بیش از یک هزار و 500 تن پرتقال نیزاز استان‌های شمالی تامین،‌ انبار و ذخیره‌سازی شود.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار مرکز استان اردبیل در ادامه با اشاره به رصد قیمتی بیش از 50 کالای اساسی در مرکز استان و مقایسه آن با سایر مناطق و مراکز استان‌ها یادآور شد: در این مقایسه آماری قیمت این نوع اقلام مصرفی و مورد نیاز حتی از میانگین کشوری نیز پایین است/ س

برچسب ها: اردبیل ، تنطیم ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.