اولین دانشگاه تخصصی ورزش کشور در سه رشته ورزشی در زنجان راه اندزای می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،سرپرست مرکز علمی و کاربردی ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به اینکه علم آموزی و ارتقاء سطح علمی لازمه جامعه کنونی می باشد با پیگیری های اداه کل ورزش و جوانان استان زنجان و بنده به عنوان نماینده این اداره کل نخستین دانشگاه علمی و کاربردی ورزش و جوانان در زنجان راه اندازی می شود.

تاراسی افزود: با توجه به برگزاری کارگروههای تخصصی میان وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه علمی و کاربردی تهران مجوز سه رشته ورزشی به زنجان داده شده است تا در بهمن ماه امسال دانشجو بپذیرد.

وی در خصوص دانشگاههای علمی و کاربردی ورزش و جوانان تاسیس شده در سطح کشورادامه داد: این دانشگاهها تنها در رشته های تکواندو ، باستانی و کونگ فو راه اندازی شده است که در کل کشور تنها سه استان زنجان، یزد و قزوین دانشگاه علمی و کاربردی ورزش و جوانان را دارند که در زنجان به صورت تخصصی رشته های پایه آمادگی جسمانی، شنا و دوومیدانی راه اندازی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این دانشگاه سه رشته مذکور به صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد تا در پی آن مربیان خبره ای را به جامعه تحویل دهیم .

تاراسی در خصوص نحوه برگزاری و ثبت نام در این دانشگاه گفت: ثبت نام در این دانشگاه همچون سایر دانشگاههای علمی و کابردی کشور می باشد که دفترچه آن در اوایل زمستان توسط سازمان سنجش کشور منتشر می گردد ./س

برچسب ها: راه ، اندازی ، دانشگاه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.