موضع لابي اسلحه موسوم به ان ار اي در آمريکا در خصوص تيراندازي در دبستان شهر نيوتاون آمريکا واکنش شديد کاربران اينترنت را در سراسر جهان برانگيخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فرانس 24، به طور کلي مي توان ديدگاه ان ار اي را در يک جمله خلاصه کرد: در  برابر افراد بدجنس مسلح بايد افراد خوب مسلح قرار داد.  
استدلالهاي عجيب و غريب ان ار اي واکنشهاي شديد کاربران اينترنت را در شبکه هاي اجتماعي در پي داشته است. يکي از کاربران در توئيتر نوشته است در وقايع مدرسه کلمباين نيز محافظان مسلح حضور داشتند اما سلاحهاي آنان مانع از وقوع کشتار نشد. وي در ادامه به طنز نوشته است شايد تنها راه حل، مسلح کردن کودکان باشد.
ان ار اي همچنين يکي از علل کشتارها را بازيهاي رايانه اي عنوان کرده است. پس از اين استدلال يکي از کاربران در همين ارتباط در شبکه  توئيتر نوشت بايد اسلحه را در بازيهاي رايانه اي ممنوع کرد و سلاحهاي بيشتري  به افراد واقعي داد!  
در فرانسه يکي از کاربران توئيتر نوشته است ان ار اي يکي از بدترين سازمانهاي تروريستي در سراسر جهان است.  
يکي ديگر از کاربران افزوده است درحالي که ان ار اي در کنفرانس مطبوعاتي اش خواهان سلاحهاي بيشتر شده بود، فردي دوباره در پنسيلوانيا کشتار به راه انداخت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار