عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به بررسي نهايي طرح ويژه حمايت از توليد‌ملي در جلسه عصر روز يکشنبه (3 دي‌ماه) اين کميسيون گفت: طرح ويژه حمايت از توليد ملي تا پايان هفته جاري تقديم هيئت رئيسه مجلس و اعلام وصول خواهد شد.

سيد‌محمد بياتيان نماينده مردم بيجار و حسن‌آباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسي طرح ويژه حمايت از توليد ملي در دستور کار اين هفته کميسيون صنايع و معادن گفت: بررسي اين طرح 32 ماده‌اي در جلسه فردا (يکشنبه 3 دي‌ماه) نهايي و طرح فوق تا پايان هفته تقديم هئيت رئيسه مجلس و اعلام‌وصول خواهد شد.
 
وي در ادامه افزود: طرح حمايت از توليد ملي در 5 محور مالياتي، بانکي، گمرکي، قضايي و بيمه‌اي تهيه و تدوين شده که بخشي از مواد آن جنبه اجرايي و بخش ديگر داراي بار مالي است که راهکارهايي براي تامين منابع مالي آن نيز در نظر گرفته شده است.

عضو کميسيون صنايع و معادن در خصوص اظهار نظرهايي مبني بر رد اين طرح در شوراي نگهبان براساس بار مالي که بر دولت مي‌گذارد، تصريح کرد: با توجه به پيش‌رو بودن بررسي بودجه سنواتي کشور، بار مالي اين طرح در بودجه سال 92 پيش‌بيني خواهد شد.

گفتني است؛ طرح ويژه حمايت از توليد‌ملي در راستاي رفع موانع توليد ملي در مدت 4 ماه بررسي شده که در اين راستا، نظر بخش‌هاي مختلف از جمله مرکز پژوهش‌هاي مجلس نيز در اين ارتباط اخذ شده است.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: کمیسیون ، تولید ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار