عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: دولت همچنان از اعطای سهم صنعت در قبال اجرای هدفمندی یارانه‌ها طفره می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرموذن افزود: دولت همچنان با وعده‌های مختلف فعالان این بخش را در انتظار گذاشته است در حالی که ابلاغیه اخیر بانک مرکزی نیز در اعطای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی ضوابط و قوانینی غیر عقلایی است.

وی گفت: دولت بدون اولویت دادن به توسعه تولیدی و صنعتی بیشترین هدف‌گذاری خود را در مسیری قرار داده است که گاه هیچ به درد مردم نمی‌خورد در حالی که کارهای اساسی معطل مانده و یا به حال خود رها شده است.

پیرموذن افزود: سامان دادن به سوء مدیریت‌ها تا رسیدن به نقطه کارایی باید جزو اهداف باشد چرا که امروز به رغم صادرات نفت و قیمت مناسب آن این ملت در تنگناهای اقتصادی و مشکلات زندگی گرفتار آمده و گاه توان بازگو کردن دردهایشان را نیز ندارند.

نماینده مردم اردبیل گفت: ما نمایندگان شمال غرب کشور که در یک اتحاد واقعی به بیش از 50 نفر می‌رسیم از حق و حقوق واقعی استان‌های شمال غرب کشور در بودجه سال آینده دفاع می‌کنیم و طوری اقدام خواهیم کرد تا جذب اعتبارات نیز در شش ماه اول صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین افزود: حتی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری باید به نحوی تلاش کنیم تا ضمن جلب مشارکت حداکثری مردم از رئیس جمهور آینده بخواهیم حق و حقوق استان‌های شمال غرب کشور را صیانت کرده و اجازه ندهد این حق و حقوق پایمال شود ب/.

برچسب ها: اردبیل ، اعطای ، سهم ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.