كمتر از 9 ماه خط انتقال گاز گرماب - زرین رود 2/69 درصد پیشرفت كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر عامل شركت گاز استان زنجان در بازدید از این منطقه،روند پیشرفت طرح گاز رسانی به شهر گرماب- زرین رود را بررسی و این طرح را ‌یكی از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان زنجان عنوان كرد.

عسگریان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح از اوایل سال 90 آغاز شده است،گفت: خط انتقال گاز 12 اینچ گرماب- زرین رود با برآورد هزینه بیش از 185 میلیارد ریال، بی وقفه در دست اجرااست.

وی یادآورشد: عملیات اجرای طرح گاز رسانی به شهر گرماب با اعتبار پیمانی بیش از 12میلیارد و 510 میلیون ریال نیمه دوم امسال آغاز شد و هم اینك با هشت درصد پیشرفت فیزیكی به كار خود ادامه می دهد.

مدیرعامل شركت گاز استان زنجان اظهار كرد: گاز رسانی به شهر زرین رود نیز با اعتبار پیمانی بیش از 23 میلیارد و 330میلیون ریال، تحویل پیمانكار شده است تا با تجهیز كارگاه برای اجرای طرح اقدام كند.

عسگریان با بیان اینكه هم اكنون 82 درصد خانوار شهری شهرستان خدابنده از گاز طبیعی استفاده می كنند، ادامه داد: تلاش می شود با توجه به شرایط جوی استان و لزوم تهیه كالاهای مورد نیاز خط انتقال گرماب- زرین تا پایان امسال و شهرهای گرماب و زرین رود طی سال 92 به اتمام برسد، تا 100 درصد خانوار شهری این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:هم اینك طرح گازرسانی به 27 درصد روستاهای شهرستان خدابنده نیز در دست اجراست كه با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان امسال 44 درصد خانوار روستاهای این شهرستان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند./س

برچسب ها: پیشرفت ، خط ، انتقال ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رعیس جمهول
۱۶:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
زرین رود در کل استان زنجان محروم است.
Iran (Islamic Republic of)
فری
۲۳:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
دست مریضاد