دبير کل حزب وحدت و همکاري ملي ايران گفت: اعضاي شوراي مرکزي حزب به منظور بررسي مسائل سياسي و حزبي با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار مي‌کنند.

محمدرضا راه‌چمني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشريح برنامه‌هاي حزب وحدت و همکاري ملي گفت: هماهنگي‌هاي لازم براي ديدار اعضاي شوراي مرکزي حزب با علي لاريجاني صورت گرفته و  با کليات اين ديدار موافقت شده است، لذا منتظر مهيا شدن زمان و تعيين وقت از سوي رئيس مجلس شوراي اسلامي هستيم.

دبير کل حزب وحدت و همکاري افزود: محور ديدار با رئيس مجلس بر پايه بيان نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي حزب در حوزه احزاب و فعاليت‌هاي سياسي است.

وي همچنين بيان کرد: ديدار با مراجع عظام تقليد در دستور کار حزب وحدت و همکاري قرار دارد تا مسائل مختلف داخلي و خارجي را با بزرگان دين مطرح و از رهنمودهاي آنها بهره‌مند شويم.

گفتني است اعضاي شوراي همکاري و وحدت ملي اولين ديدار خود  با مسئولان کشور  را از هفته پيش با ديدار هاشمي رفسنجاني شروع کرد که راه‌چمني در تشريح اين ديدار اظهار داشت: اعضاي شوراي مرکزي و هئيت بازرسي براي ارائه گزارش و چگونگي شکل گيري حزب وحدت و همکاري و فعاليت‌هايشان به ديدار رئيس تشخيص مصلحت نظام رفتند.

وي بيان کرد: در اين جلسه ويژگي‌هاي کانديداي رياست جمهوري مورد نظر اعضاي شوراي مرکزي در جهت حمايت از نامزدها مطرح شد.

دبير کل حزب وحدت  و همکاري گفت: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام  در اين جلسه بر ضرورت وجود احزاب در جامعه تاکيد کرد  و  معتقد است که بدون احزاب امکان اداره دموکراتيک کشور ميسر نيست.

دبير کل حزب وحدت همکاري و ملي در تشريح توصيه هاشمي براي احزاب کشور اظهار داشت: وي احزاب را به همکاري با يکديگر در جهت دستيابي به اهداف مدنظر آنان فراخواند و  در رابطه با مسائل آموزشي، نظم تشکيلاتي نيز رهنمودهايي را ارائه داد.

وي در ادامه افزود: در اين ديدار هاشمي رفسنجاني مباحثي در رابطه نظر امام(ره) در قبل و بعد از انقلاب نسبت به تاسيس حزب جمهوري اسلامي و نظر امام(ره) در قبل و بعد از انقلاب در مورد تاسيس اين حزب مطرح و گزارشي از تاريخچه و ضرورت ايجاد احزاب و تشکل‌ها  براي اعضاي شوراي مرکزي تشريح کرد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار