معاون امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: معماری اسلامی باید در کارهای شهرسازی بیشتر دیده شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محفوظی در آئین تودیع و معارفه مدیر کل راه وشهرسازی خراسان رضوی افزود:موفقیت در یک مجموعه ماحصل تعامل، هماهنگی و مساعدت بین همه همکاران و مسئولان در بخش های متفاوت و همچنین جامعه هدفی است که خدماتی را از ما دریافت می کنند می باشد.
محفوظی با تشکر از مدیران وزارت راه و شهرسازی و همچنین نمایندگان مجلس بیان داشت: همه باید با هم در به نتیجه رسیدن وظایف خطیر وزارت راه و شهرسازی تلاش کنیم.
محفوظی با اشاره به موقعیت و توانمندیهای خراسان رضوی گفت: امیدواریم مدیرکل جدید با موفقیت بتواند نه تنها به مردم خراسان رضوی بلکه به همه زائران امام رضا(ع) خدمت رسانی کند.
وی به اهمیت موضوع معماری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: معماری اسلامی از موضوعات سفارش شده مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله) می باشد که باید دغدغه مدیران و مسئولان مسکن و شهرسازی باشد.
در ادامه جلسه معاون توسعه و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از تلاش های مهندس قاسمی و خیرمقدم به مهندس قلندر گفت: خدمت در نظام جمهوری ایران یک توفیق الهی محسوب می شود و خدمت مردم در خراسان رضوی به علت وجود بارگاه امام رضا(ع) توفیقی مضاعف است.
مظفری ادامه داد: یکی از دلایل اهمیت استان خراسان رضوی وسعت و جمعیت 6 میلیونی آن می باشد که بیش از سه میلیون نفر در شهر مشهد ساکن هستند و پروژه 120 هزار واحدی مسکن مهر در این استان در حال احداث می باشد که هم اکنون پیشرفت فیزیکی 66 درصدی دارد و امید است با تلاشهای مدیرکل جدید راه و شهرسازی تا پایان دولت دهم تحویل و افتتاح گردد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی با بیان اهمیت ویژه این استان در زمینه های متفاوت ترابری همچون حمل و نقل ریلی و هوایی و ... تلاش مسوولان و مدیران در این حوزه را خواستار شد.
مهندس محمدرضا قلندر نیز ضمن تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار و تشکر از تلاش های مهندس قاسمی در این حوزه گفت: امید است بتوانیم با تلاش و همکاری و همدلی بین همه همکاران و دست اندرکاران بتوانیم زیرساخت های اصل کشور در حوزه راه و شهرسازی را بیش از پیش بسازیم.
وی با اشاره به تلاش های همه مسئولان حوزه مسکن مهر بیان داشت: چشم امید بیش از 135 هزار خانوار در این استان به تلاشهای ما است.
محمدرضا قاسمی مدیرکل سابق اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در دوران خدمتم در این پست مرا یاری کردند تشکر می کنم و امیدوارم مدیرکل جدید بتواند در این پست با تلاش های شبانه روزی و کمک و مساعدت همه همکاران خدمت رسانی بیشتری را به مردم انجام دهند./س

برچسب ها: معاون ، امور ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.