دانشجوي دكتري رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان، در يازدهمين گردهمايي پژوهشگران سازمان صدا و سيما به عنوان پژوهشگر برتر اين سازمان در سال 1391 برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان؛ زارعي، دانشجوي رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان كه هم اكنون مديريت آرشيو و كتابخانه مركز پژوهشهاي اسلامي صدا و سيماي مركز قم را برعهده دارد، در يازدهمين گردهمايي پژوهشگران سازمان صدا و سيما به عنوان پژوهشگر برتر اين سازمان در سال 1391 انتخاب شد.
وي كه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود با عنوان «ارزيابي عملكرد اداره كل آرشيوها و كتابخانه‌هاي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران بر اساس الگوي تعالي سازماني EFQM»، در سال 1389 در دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان دفاع كرده است هم اكنون به عنوان دانشجوي دوره دكتري در واحد همدان در رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسي مشغول به تحصيل است.
 وي فعاليت‌هايي همچون: عضو هيأت مديره و مسؤول كميته تاريخ شفاهي انجمن كتابداري و اطلاع‌رساني استان قم، همكاري، داوري و چكيده‌نويسي مقالات مجله كودك، نوجوان و رسانه، نمايه‌سازي كتاب‌هاي مختلف و همكاري با گروه نمايه‌سازي بنياد بين‌المللي علوم وحياني اسراء را در كارنامه عملي خود دارد. تاليف يك كتاب، 11 مقاله علمي و پژوهشي نيز بخشي از كارنامه علمي اين دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي همدان است./س
برچسب ها: دانشجو ، برتر ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.