صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد؛ بیکاری در فرانسه در سال 2013 افزایش می یابد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه لوفیگارو، صندوق بین المللی پول به توانایی فرانسه برای رسیدن به اهداف رشد اقتصادی و کاهش کسری بودجه خوش بین نیست.
اين صندوق در آخرین گزارش به اصطلاح "مشورتی" خود به فرانسه اعلام کرد؛ نرخ بیکاری در سال آینده ممکن است به 10.6 درصد برسد، در حالی که نرخ بیکاری اکنون به 10.3 درصد می رسد.
این نهاد پولی در چارچوب عملکرد نظارتی خود بر کشورهای عضو ، پیش بینی کرد؛ رشد اقتصادی فرانسه سال آینده به 0.4 درصد برسد و رشد اقتصادی فرانسه امسال به 0.2 درصد خواهد رسید.
کارشناسان صندوق بین المللی پول بر این باورند که از سرگیری فعالیت های اقتصادی فرانسه به علت از بین رفتن رقابت ، ناشی از موانع موجود در عملکرد بازارهای کار ، کالا و خدمات متوقف شده است.  
همچنين؛ رقابت بیشتر در بخش خدمات، می تواند به کاستن از هزینه های تولید کمک و اصلاحات بازار کار را تقویت کند.
اين صندوق درباره مسئله حساس کاهش کسری بودجه در تولید ناخالص داخلی به میزان 3 درصد در سال آینده ضمن ابراز بدبینی، گفت : بر اساس پیش بینی های ما ، بودجه 2013 با کسری 3.5 درصدی تولید ناخالص داخلی روبرو خواهد بود.
بسیاری از اعضای شورای اداری صندوق بین المللی پول بر این نکته تاکید می کنند که پایبندی به هدف دولت برای رساندن کسری بودجه به 3 درصد تولید ناخالص داخلی در سال 2013 برای حفظ اعتبار و اعتماد بازار حیاتی است. این مسئله مسئولان فرانسوی را ترغیب می کند تا خود را برای تدابیر فوری بیشتر آماده کنند.  
در مقابل، برخی دیگر از اعضای صندوق بین المللی پول با اشاره به بالا بودن مالیاتها ، توسل به تدابیر جدید ریاضتی را توصیه نمی کنند.

برچسب ها: افزایش ، بیکاری ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار