سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان گفت:مطمئن باشید اگر در وزن 55 کیلوگرم پیروز می شدیم نتیجه کلی به نفع ما به پایان می رسید.

امیر توکلیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:درحالی این هفته در لیگ میزبان تیم داماش بابل بودیم که مسابقه وزن 55 کیلوگرم می توانتست نتیجه کلی رقابت کلی را تعیین کند ودر درواقع شکست کشتی گیر ما در این وزن باعث شد مغلوب شویم.

وی درباره عملکرد شاگردانش در دیدار با داماش گفت:به غیرمحمد حسین سلطانی در وزن 55 کیلوگرم که عامل اصلی باخت تیم بود سایر نفرات به نسبت عملکرد مناسبی د اشتند هرچند در اوزان 66 و 84 کیلوگرم نیز می توانستیم پیروزشویم.

توکلیان در پاسخ به این سوال که آیا فدروشین اوکراینی به دلیل آسیب دیدگی شدید برای فولاد کشتی نخواهد گرفت گفت:آسیب دیدگی در کشتی کاملا طبیعی است اما این که مصدومیت واسیلی فدروشین به گونه ای باشد که نتواند در ادامه راه تیم را همراهی کند به هیچ عنوان صحت ندارد مطمئن باشید ما در مرحله نهایی از وجود او استفاده خواهیم کرد.

دارنده مدال نقره جهان در مورد احتمال تغییر میزبانی مرحله نهایی از تهران اظهارداشت:سازمان لیگ  نباید به صورت خود رأی عمل کند بلکه با دعوت از سرپرست تیم های صعود کننده به مرحله نهایی و نظر خواهی از آنها در مورد میزبان تصمیم گیری کند.

سرمربی تیم کشتی آزاد فولاد ماهان سپاهان درباره این که چقدر به قهرمانی در لیگ امید وار است گفت:تیم ما برای قهرمانی در لیگ بسته شده به همین دلیل چندین هفته است که به صورت متوالی در اردو هستیم و بر ای رسیدن به این مهم به قدرن در مرحله نیمه نهایی و نهایی به میدارن خواهیم رفت.

تیم فولاد ماهان سپاهان در هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ  برتر کشتی آزاد با نتیجه 4 بر 3 مغلوب میهمان خود داماش بابل شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار