در پايان ششمين دوره مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر بانوان در مركز جهاني تهران هوگوپوشان تيم خودران وفا عنوان قهرماني مسابقات را از آن خود كردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: در پيكارهاي بين المللي جام فجر تكواندو بانوان كه به صورت يك روزه در مركز جهاني تهران و با حضور 36 تكواندوكاربرگزار شد تيم هاي خودران وفا و هيئت قزوين از ايران و افغانستان با دو تيم، عراق و روسيه با يك ورزشكار شركت داشتند كه در پايان در وزن اول دينا پوريونسي از خودران وفا مدال طلا گرفت، پروين كشاورزي از هيئت قزوين نشان نقره گرفت و طاهره سبحاني از افغانستان ب همراه با ترافا نيومن حامد ازعراق به مداب برنز مشترك دست يافتند. در وزن دوم فريده رشيدي از خودران وفا و سميه خان بايي از هيئت قزوين اول و دوم شدند و نماينده افغانستان بر سكوي سوم ايستاد. در وزن سوم پريسا قرباني از خودران وفا و نيلا شرمحمدي از افغانستان صاحب مدال طلا و نقره شدند و دو تكواندوكار افغانستاني به طور مشترك به مدال برنز رسيدند. در وزن چهارم سمانه رضايي از هيئت قزوين مدال طلا گرفت، ريحانه محمدي به مدال نقره رسيد، و دو تكواندوكار افغانستان به طور مشترك به نشان برنز دست يافتند. در وزن پنجم مدال هاي طلا و نقره به پريسا فرشيدي از هيئت قزوين و زهرا مظفري از خودران وفا رسيد و نمايندگان افغانستان به طور مشترك سوم شدند. در وزن ششم شكرانه ايزدي از قزوين مدال طلا گرفت، نرگس باقري از خودران وفا به نشان نقره رسيد و نمايندگان افغانستان و عراق به طور مشترك سوم شدند. در وزن هفتم اين مسابقات سولماز تيموري از خودران وفا و ساناز بحري از هيئت قزوين به ترتيب عناوين اول و دوم را كسب كردند و هوگوپوشان روسيه و افغانستان به نشان برنز مشترك رسيدنند.

بدين ترتيب در پايان اين رقابت ها تيم خودران وفا تهران با چهار مدال طلا، سه نشان نقره و 62 امتيازقهرمان شدند، هيئت قزوين با سه مدال طلا، سه نقره و 52 امتياز در مكان دوم ايستادند و تيم افغانستان با يك نقره و چهار برنز و18 امتياز در رده سوم جاي گرفتند.
اين مسابقات بر روي يك شياپ چانگ و با حضور 12 داور ايراني برگزار شد.

برترین ها بدین ترتیب معرفی شدند:
سمانه رضلیی از هیات قزوین بهترین بازیکن
مریم آذر مهر از خودران وفا بهترین مربی
پروانه تهرانی و زیبا دودانگه بهتربن داور
شکیلا محمدی از افغانستان بهترین سرپرست/آق
برچسب ها: تکواندو ، جام فجر ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار