دهقان نقندر در واكنش به اظهارات عارف:

اصولگرايان براي اعلام برائت از جريان انحرافي نيازي به توصيه ديگران نداشته و ندارند

عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: به محض اينکه اشخاصي که حتي در گذشته محترم بودند از مسير انقلاب منحرف شدند ما برائت خودمان را اعلام کرديم و تبری جستيم بنابراين نياز به توصيه ديگران نداشتيم و هم اکنون نيز نيازي به توصيه ديگران نيست.

محمد دهقان نقندر نماينده مردم کناران و طرقبه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، به برخي اظهار نظرها مبني بر اينکه جريان اصولگرايي بايد از جريان انحرافي اعلام برائت کند واکنش نشان داد و گفت: موضع جريان اصولگرايي در زمينه مسائل مربوط به نظام مسئله روشني بوده و بحث اصولگرايي بحث نظام و انقلاب است.

وي با بيان اينکه اصولگرايي حزب نبوده بلکه يک تفکر است، تصريح کرد: اصولگرا کسي است که به نظام، انقلاب و ولايت‌فقيه پايبند بوده و لذا هر مجموعه‌اي با هر نوع تفکري كه از مسير انقلاب فاصله بگيرد قطعا از اصولگرايي جدا شده است حال مي‌خواهد عنوان آن جريان انحراف فتنه يا چيز ديگري باشد.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه اين تفکر از منظر نظام به مسائل نگاه مي‌کند، خاطر نشان کرد: به محض اينکه اشخاصي که حتي در گذشته محترم بودند از مسير انقلاب منحرف شدند ما برائت خودمان را اعلام کرديم و تبری جستيم بنابراين نياز به توصيه ديگران نداشتيم و هم اکنون نيز نيازي به توصيه ديگران نيست.

وي تاکيد کرد: البته از فتنه و کساني که نسبت به فتنه ساکت بودند نيز اعلام برائت کرده‌ايم.

دهقان در ادامه اظهار داشت: اين تفکر به اين معنا نيست که ساير جريان‌ها در درون نظام نباشند بلکه حرف ما اين است که نبايد مسئوليتي در داخل نظام داشته باشند.

عضو هيئت رئيسه مجلس در ادامه به فعاليت انتخاباتي فراکسيون اصولگرايان اشاره کرد و گفت: اين فراکسيون بناي کار انتخاباتي ندارد چرا که فراکسيون‌هاي مجلس براي ساماندهي و کارآمدي بيشتر نهاد قوه مقننه تشکيل شده‌اند.

وي اظهار داشت: وارد کردن رقابت‌هاي انتخاباتي رياست جمهوري به درون مجلس کار جايزي نبوده و ورود اين مسئله به مجلس به نامزد انتخاباتي مورد نظر نيز کمکي نخواهد کرد.

دهقان همچنين در خصوص ائتلاف قاليباف، حدادعادل و ولايتي نيز بيان كرد: عنوان اين حرکت ائتلاف نبوده بلکه يک نشست صميمانه سه نفر کانديداهاي احتمالي رياست جمهوري است که در اين نشست در خصوص حضور يک نفر صحبت مي‌کنند بنابراين نبايد آن را ائتلاف گذاشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصولگرا ، حزب ، جریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار