معاون فني و عمران منطقه 4 گفت: معاونت فني و عمران منطقه در راستاي يک طرح فوريتي اقدام به مرمت و لکه گيري آسفالت بزگراه شهيد همت کرد.

 
بهمن محبوبي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: پس از اتمام عمليات درزگيري بزرگراه شهيد همت و حد فاصل بزرگراه شهيد صياد شيرازي در چند نقطه با تناژ 225 تن به مسافت 1920 متر مربع لکه گيري هندسي مکانيزه شد.
معاون فني و عمران منطقه 4 ادامه داد: به منظور ايمني در عبور و مرور و در پي ادامه پياده رو سازي و آسفالت معابر گذرگاه‌هاي عابرين پياده، خيابان چهارم و ششم غربي اتحاد پس از تسطيح و خاکبرداري حدود 60 متر مکعب از حاشيه‌هاي خاکي محل‌هاي فوق آسفالت شد که در اين عمليات 70 تن آسفالت بکار رفته است.
محبوبي تصريح کرد: به منظور جلوگيري از اختلال وسايل نقليه و تسهيل در تردد خودروها زيرگذر پل شهيد متوسليان به طرف جاده تلو، توسط اداره فني و عمران ناحيه 8 به مساحت 900 متر مربع و با پخش 80 تن آسفالت، ترميم و بازسازي شد.
وي خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست‌هاي مردمي از طريق سامانه 137 اداره فني و عمران ناحيه 8 اقدام به روکش آسفالت خيابان سازمان آب کوچه ميعاد به طول 500 متر با صرف 6 تن آسفالت کرد./ل

برچسب ها: آسفالت ، بزرگراه ، همت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار