حجاری رام با متوهم خواندن مسؤولین رژیم صهیونیستی خطرناک نشان دادن ایران را ابزاری برای پیشبرد مقاصد سیاسی و سرپوش گذاشتن بر جنایان صهیونیستی دانست

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مصری الشعب، "حجاری رام" پژوهشگر اسرائیلی تاکید کرد خطرناک جلوه دادن ایران توهمی بیش نیست و در واقع این موضوع به ابرازی برای پیشبرد اغراض سیاسی تبدیل شده است.

وی در پژوهش خود به نام "ایرانووبیا" تبیین کرده که رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود در سرزمین های اشغالی به دشمن تراشی روی آورده، در شرایط کنونی مقاومت تهدید حقیقی برای اسرائیل نه خطر تخیلی ایران!

حجاری می افزاید: بی شک ایران نمی تواند با رژیم صهیونیستی کنار بیاید اما اینکه این کشور را طوری جلوه داد که انگار در پی نسل کشی یهود است یک توهم بی پایه اساس است که از خود شیفتگی صهیونیستی نشأت می گیرد.

اسرائیل پیوسته هم پیمان کشورهای امپریالیستی بوده و هست و برای یکپارچگی داخلی و ساکت کردن مخالفان همواره به دشمن تراشی خارجی نیاز دارد و صد البته آبشخور یک چنین دیدگاهی از عقاید صهیونیستی است که اسرائیل را یک جزیره فرهنگی و دموکراتیک در دریایی از بربریت تخیل می کند!
 
وی در پایان تاکید کرد: حماقت دیدگاه مسؤولین رژیم صهیونیستی در این است که دولت و ملت ایران را جدا از هم می پندارند در حالی همین ملت ریشه دار و دولت ایران است که با انقلاب خود روح بیداری اسلامی در کشورهای عربی دمیده است. حجاری با تایید نظر اشخاصی مثل "گابی اشکنازی"، "مائیر دجان"، و "افرایم هلیوی" که همه از رؤسای سابق موساد بوده اند تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با ایران هسته ای هم کنار می آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار