انجمن عكاسان ايران با حمايت و توان مالي اعضاي خود به فعاليت مي پردازد.

حسن غفاري از اعضاء انجمن عكاسان ايران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران، در خصوص حمايت ارگان ها از انجمن عكاسان ايران گفت: هيچ حمايتي از سازمان و ارگاني تا به حال صورت نگرفته است و انجمن تا به حال با حمايت و توان مالي اعضاي خود به فعاليت پرداخته است.
وي افزود: انجمن ها در ايران بيشتر بايد براساس مردم نهاد بودن و حمايت  اعضاي خودشان فعاليت خود را پيش ببرند.
غفاري در اشاره به ملحق شدن انجمن به خانه هنرمندان گفت: با پيوستن به خانه هنرمندان و استفاده از گالري و سالن هاي آن انجمن توانست در برنامه هاي خود منسجم تر و با برنامه عمل كند.
اين استاد عكاسي در خصوص نمايشگاه زلزله آذربايجان در طول برنامه 10 روزه با عكاسان عنوان كرد: هدف از برپايي اين نمايشگاه احساس همدردي هنرمندان با مردم مناطق زلزله زده در اين شرايط سخت و سرماي زمستان است.
وي تاكيد كرد: عكاسان با عكس هاي خود در اين نمايشگاه حسن مشاركت اجتماعي مخاطبان را برمي انگيزند.
غفاري در اشاره به متفاوت بودن برنامه 10 روزه با عكاسان گفت: تنوع موضوعي كه در اين 10 روز تدارك ديده شده است متفاوت با برنامه ساير  انجمن ها در طول سال است.
وي در اشاره به استقبال عكاسان گفت: استقبال عكاسان در طول اين چند روز به حدي بود كه سالن هاي ديگر خانه هنرمندان را نيز براي عكاسان اختصاص داديم.
وي افزود: حتي عكاسان خارجي نيز با تماس هايي كه با دفتر انجمن داشتند استقبال خود را براي ديدن اين برنامه ها نشان دادند./ي2

برچسب ها: عکاس ، انجمن ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار