مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی امروز پنجشنبه 30 آذر با انجام پنج دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برگزاری 5 دیدار آغاز شده است و هم اکنون در حال پيگيري مي باشد.

بر این اساس مصاف تیم های شهرداری یاسوج – ذوب آهن، مس رفسنجان– سپاهان در ساعت 13:30 و سه تیم نفت آبادان – راه آهن / فجر شهید سپاسی – سایپا قائمشهر و داماش – تراکتور با نیم ساعت فاصله در ساعت 14 آغاز شده است.

تیم شهرداری یاسوج در مرحله یک شانزدهم نهایی با برتری مقابل تیم مس کرمان جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرده است تیم ذوب آهن اصفهان نیز با یک گل حفاری اهواز را از رو به رو داشت و حریف تیم شهرداری یاسوج در این مرحله شده است.

در ساعت 14 در تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان با یکدیگر مصاف می کنند. تیم ملی رفسنجان در مرحله یک شانزدهم برق شیراز را از پیش رو برداشته است و سپاهان اصفهان حریف قدرتمند و لیگ برتری فولاد خوزستان را با برتری دو بر یک شکست داده است.

دو تیم نفت آبادان و راه آهن تهران سومین دیدار روز پنجشنبه 30 آذر را برپا می کنند. آبادانی ها در مرحله قبل سه بر یک تیم نیروی زمینی را شکست داده است و شاگردان دایی با عدم حضور تیم شاهین سه بر صفر بدون انجام دیدار به این مرحله صعود کردند.

فجر و سایپا قائمشهر دو تیم دیگری هستند که امروز با یکدیگر مصاف می کنند. شرایط فجر به مراتب آسانتر است تیم سایپا قائمشهر است. تیم فجر با انصراف تیم سنگ آهن بافق و بدون برگزاری مسابقه به این مرحله صعود کرده است در حالی که تیم سایپا قائمشهر در مرحله یک شانزدهم با تیم مس سرچشمه دیدار انجام و با برتری یک بر صفر پیروز شده است.

در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی در 5 شنبه دو تیم داماش گیلان و تراکتورسازی با یکدیگر مصاف می کنند و تیم تراکتورسازی با انصراف تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان مرحله یک شانزدهم نهایی را به آسانی پشت سر گذاشته است و بازیکنان این تیم با آرامش و انگیزه ی بالا مقابل تیم داماش قرار می گیرد که در مرحله یک شانزدهم سه بر یک تیم پارسه ایرانیان را مغلوب و جواز حضور به مرحله یک هشتم را کسب کرده است.

گفتنی است، در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی دو دیدار جمعه یکم دی ماه برگزار می شود بر این اساس ابومسلم خراسان میزبان صبای قم و استقلال تهران در درود به مصاف گهر می روند. تیم ابومسلم خراسان در مرحله قبل دو بر یک پیکان را مغلوب و صبای قم با انصراف تیم نفت مسجد سلیمان به این مرحله صعود کرده است تیم گهر درود نیز سه بر دو استقلال اهواز و تیم استقلال تهران 4 بر صفر تیم سایپا کرج را در مرحله یک شانزدهم شکست دادند.

فردا يکم دي دیدار دو تیم ابومسلم و صبای قم در ساعت 13:30 و گهر درود و استقلال تهران با یک ساعت دیرتر ساعت 14:30 برگزار می شود.

شایان ذکر است: آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی را در تیم پرسپولیس و نفت تهران برگزار می کنند.

پرسپولیس تهران پس از شوک مناسبی که از حضور گل محمدی در تیمش برخوردار است با برتری 6 بر صفر تیم ملوان را در مرحله یک شانزدهم نهایی با قدرت از پیش رو برداشته است و از طرفی نفت تهران با گذشت از تیم شهرداری تبریز حریف تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی شده است.

دیدار پرسپولیس و نفت تهران سه شنبه 19 دی در ورزشگاه آزادی در ساعت 14 برگزار می شود.

ذوب آهن-شهرداري ياسوج

ذوب آهن با تک گل اسماعيل فرهادي از شهرداري ياسوج پيش افتاد و با همين نتيجه به مرحله بعد راه پيدا کرد و با برنده ديدار نفت و پرسپوليس در مرحله يک چهارم بايد به رقابت بپردازد.

فجر سپاسي-سايپا قائمشهر

مهدي نظري در دقيقه 7 بازي گل اول تيم فوتبال فجر سپاسي را به ثمر رساند تا با اين نتيجه شيرازي ها با برتري يک گل تا پايان نيمه اول به رختکن بروند و سايپاي قائمشهر به دنبال بازگشت به بازي در نيمه دوم  است.

در دقيقه 52 بازي سايپا قائمشهر با تک گل مجتبي نوروزي خودرو سازان را به بازي برگرداند تا فجري ها بازي را تمام شده محسوب ننمايند.

دو تيم فجر و سايپا نتوانستند در زمان نود دقيقه بازي يکديگر را از سر راه بردارند و کار آنها نيز به وقت اضافي کشيده شد.

برنده دو تیم در ضربات پنالتی مشخص می شود.

این بازی با نتیجه 4 بر 3 به سود فجری عا پایان یافت.

داماش گيلان-تراکتورسازي

تراکتور سازي نيز با تک گل سيد مهدي سيد صالحي تا پايان نيمه اول بر داماش گيلان چيره شد.

ياران حميد درخشان نيز توانستند با گل دقيقه 52 محمد رضا مهدوي بازي را با تراکتور سازي به تساوي برسانند.

دو تيم داماش و تراکتور سازي هم نتوانستند در وقت هاي قانوني بر يکديگر برتري يابند و اين ديدار نيز به وقت اضافه کشيده شد.

دیدار این تیم ها به تساوی کشید تا ضربات پنالتی برنده میدان را مشخص کند.

داماش گیلان 6 بر 5 تراکتورسازی را مغلوب کرد.

نفت آبادان- راه آهن

راه آهن نيز با دو گل رجب زاده و پاشايي بر نفت آبادان تا دقيقه هفتاد پيش افتاده است.

نفت آبادان نيز توانست يکي از گل هاي لوکومو تيو رانان را در دقيقه شصت و نه و با گل  بهنام برزاي جبران کند.

تيم فوتبال نفت آبادان توانست با گلي که در دقيقه هشتاد و پنجم که دوباره  توسط برازي به ثمر رسيد با راه آهن به تساوي برسد.

روح اله عرب از نفت آبادان در دقیقه 117 سومین گل را برای این تیم به ثمر رساند.

دیدار این دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود نفت آبادان به ثمر رسید.

مس رفسنجان-سپاهان

ديدار دو تيم مس رفسنجان و سپاهان نيز همچنان بدون گل تادقيقه پاياني با تساوي به اتمام رسيد و به وقت اضافه کشيده شد.

جواهير سوکاي در دقيقه يکصدو نهم بازي توانست گل برتري را روانه دروازه مسي ها کند و به مرحله يک چهارم راه يابد./آق

برچسب ها: اصفهان ، سپاهان ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار