رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از پرداخت تسهیلات به کشاورزان واجد شرایط، بدون فوت وقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سید روح اله فاطمی، شرایط دریافت تسهیلات خرید تراکتور را داشتن حداقل 10 هکتار زمین زراعی آبی برای تراکتورهای متوسط و نظر کارگروه توسعه مکانیزاسیون، جهت تراکتورهای سنگین دانست.

وی افزود: شرکت های مکانیزاسیون، بدون شرایط می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

فاطمی گفت: در صورتی که متقاضی، مالک تراکتور باشد، می تواند تسهیلات برای خرید ادوات دنباله بند را دریافت نماید و تراکتور نیز بدون ادوات در اختیار کشاورزان قرار نمی گیرد.

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی در پرداخت تسهیلات کم بهره به کشاورزان، پیشرفت به سمت توسعه کشاورزی حفاظتی می باشد افزود: ماشین آلات و ادوات نوین که تأمین کننده نیاز اهداف ما می باشد در اولویت اول هستند.

فاطمی، قیمت ماشین آلات را تعیین کننده سقف تسهیلات ذکر کرد و افزود: در حال حاضر، اعتبارات تخصیص یافته به این بخش 37 میلیارد ریال می باشد و در صورتی که متقاضیان بتوانند شرایط بانک را تأمین کنند برای ماشین آلات نوین، هیچ گونه محدودیت پرداخت تسهیلات وجود ندارد.

قابل ذکر است؛ سود تسهیلات 7 درصد، و بازپرداخت هم 5 ساله می باشد.

گفتنی است: ادوات نوین شامل تراکتورهای سنگین بالای 120 اسب بخار، ادوات دنباله بند شامل خاکورزی های حفاظتی، دستگاه های کشت مستقیم، زیرشکن ها، و ماشین آلات برداشت، شامل کمباین، چاپر و بیلرهای جدید و انواع ردیف کارها و خطی کارهای دقیق کار می باشند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۸:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
توروخدا یه تراکتور به مابدن تاازاین بدبختی فرارکنیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
صود وام زیاه ۱۸درصد چه خبره تاعمرداریم باید برای بانک کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
سلام چرا برای ضمانت وام تراکتور سند وثبتی وقفی قابل قبول نیست
United States of America
مسعود
۰۳:۱۲ ۲۹ دی ۱۳۹۳
باعرض سلام میخواستم بپرسم برای تهسیلات تراکتورچهارسیلندر475 تک ضمانت بانک چندنفرکارمندلازم است ممنون